برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی M13 سامسونگ

در این مطلب با عنوان طراحی و کیفیت ساخت گوشی M13 سامسونگ از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سامسونگ

*** این گوشی دارای بسته دستی ***

بررسی مشخصات گلکسی M13 سامسونگ

  • صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت
  • استفاده از محافظ صفحه گوریلا گلس 5
  • پورت کارت حافظه اختصاصی
  • دوربین 50 مگاپیکسلی
  • باتری قدرتمند
  • سنسور اثر انگشت دقیق
  • وزن گوشی بالاست
  • استفاده از پنل ال سی دی PLS
  • شارژر ضعیف تر از رقبا است

طراحی و ساخت با کیفیت گوشی سامسونگ M13

  • از گوریلا گلس 5 استفاده می کند
  • طراحی جدید

سامسونگ M13 یکی از جدیدترین گوشی های مقرون به صرفه در سری M است که در سال 2022 برای حفظ سهم سامسونگ از بازار گوشی های ارزان قیمت و رقابت با گوشی های گران قیمت عرضه شد. رنگ این گوشی سامسونگ نسبت به سایر گوشی های سامسونگ تغییر کرده است و سه رنگ جذاب و جدید قرمز، سبز و قهوه ای برای این مدل در نظر گرفته شده است. ابعاد گوشی 165.4 x 76.9 x 9.3 میلی متر است و با توجه به صفحه نمایش بزرگی که دارد، وزن 207 گرمی معقول به نظر می رسد. سامسونگ سنت شکنی کرد و امسال از Corning Gorilla Glass 5 برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی ارزان قیمت استفاده کرد و گوشی M13 را برای رقابت با گوشی های شیائومی آماده کرد. اما طبق معمول بدنه پشتی و قاب دور گوشی از پلاستیک ساخته شده است و ممکن است سامسونگ برای پایین نگه داشتن قیمت نهایی گوشی این کار را انجام داده باشد. سامسونگ گلکسی M13 مانند اکثر گوشی های موجود در بازار از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند و اگرچه به یک امر رایج تبدیل شده است. اما بسیار کاربردی است و بسیاری از مردم همچنان به گوشی های دو سیم کارته علاقه زیادی دارند.

رنگ گوشی موبایل سامسونگ M13

صفحه نمایش گلکسی M13 سامسونگ

  • عملکرد عالی و کیفیت بالا
  • تصاویر با کیفیت بالا
  • تراکم بالا

استفاده از پنل های LCD PLC برای نمایش، نکته کاملا بدی نیست. زیرا Samsung Galaxy M13 دارای وضوح تصویر و تراکم پیکسلی بالایی است و این موارد باعث افزایش کیفیت صفحه نمایش می شود. اندازه صفحه نمایش 6.6 اینچ است و 82.5 درصد از قسمت جلویی گوشی به صفحه نمایش اختصاص دارد و لبه های آن تا حد امکان کاهش یافته است. نسبت تصویر 20:9 با رزولوشن 2408 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 400 پیکسل بر اینچ (ppi) کیفیت صفحه نمایش را تضمین می کند. چیزی جز این از شرکت بزرگ سامسونگ که سابقه طولانی و درخشانی در تولید نمایشگر دارد، انتظار نمی رود.

نرم افزار و رابط کاربری

  • اندروید 12
  • رابط کاربری One UI Core 4

Samsung M13 اندروید 12 را بر اساس رابط کاربری One UI Core 4 اجرا می کند. این نسخه سبک تر است و امکانات کمتری نسبت به نسخه اصلی رابط کاربری سامسونگ دارد. اما از زبان طراحی معمول سامسونگ استفاده می کند و بیشتر ویژگی های مفید را برای این پوست به ارمغان می آورد.

عملکرد تجهیزات

  • پردازنده اگزینوس 850
  • 4 یا 6 گیگابایت رم

گلکسی M13 از پردازنده 8 نانومتری Exynos 850 استفاده می کند. مشخصات M13 روی کاغذ قدرت متوسط ​​آن را نشان می دهد. این گوشی با حافظه 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایتی و رم 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایتی تولید شده است. قیمت گوشی M13 128 گیگابایتی با نسخه 64 گیگابایتی این گوشی یکسان نیست; اما قیمت خرید نسخه 128 گیگابایتی بیشتر است. به طور کلی قیمت گوشی M13 منطقی و رقابتی در نظر گرفته می شود تا این غول کره ای در بازار رقابتی سامسونگ و شرکت های چینی برگ برنده ای داشته باشد.

باتری موبایل M13

  • باتری 6000 میلی آمپری
  • پشتیبانی از شارژر 15 واتی

گوشی گلکسی ام 13 از باتری بزرگی با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و این یکی از نقاط قوت مدل محسوب می شود و از نظر شارژدهی شاهد بازدهی 1.5 تا 2 روزه خواهیم بود. در نهایت می توانید از یک شارژر 15 واتی برای شارژ گوشی استفاده کنید و سامسونگ همچنان از بزرگترین رقیب خود یعنی شیائومی در بخش شارژر عقب است. گلکسی M13 قیمت مناسبی دارد و نکته اصلی در این قیمت، همان باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که توسط M13 استفاده می شود.

باتری موبایل M13

دوربین M13

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
  • سه دوربین
  • فیلم های فول اچ دی

کیفیت خوب دوربین هر سال برای کاربران اهمیت بیشتری پیدا می کند و شرکت های سازنده به خوبی به این مشکل واقف هستند و با افزایش تعداد، کیفیت و امکانات با دوربین های موبایل سعی در جلب رضایت مخاطبان دارند. این گوشی از سه دوربین بهره می برد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی. یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای دوربین عمق در نظر گرفته شده است. بنابراین از نظر تعداد دوربین، این مدل دست کمی از سایر رقبا ندارد. اما بحث بزرگتر به کیفیت تصویر و عکاسی مربوط می شود. M13 عملکرد قابل قبولی دارد و نباید فراموش کرد که با یک گوشی مقرون به صرفه روبرو هستیم. در بخش فیلمبرداری، بالاترین کیفیت Full HD است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی M13 تصاویر خوبی می گیرد. این را هم اضافه کنیم که اگر می خواهید عکس های خوبی بگیرید باید در محیطی روشن و پرنور باشید و دوربین گوشی در محیط های کم نور خیلی خوب نیست.

دوربین M13

نتیجه

گوشی سامسونگ M13 قیمت مناسبی دارد و از نظر ما ارزش خرید دارد و برای یک گوشی مقرون به صرفه گزینه خوبی به حساب می آید. اگر به دنبال گوشی با دوربین بسیار خوب و استفاده از نرم افزارهای روز دنیا هستید، Samsung Galaxy M13 بهترین انتخاب برای شماست. علاوه بر اینها از نظر باتری و عملکرد گوشی خوبی داریم. این گوشی جدا از امکانات کاربردی زیادی که در اختیار شما قرار می دهد، قیمت قابل قبولی نیز دارد.

سوالات متداول

قیمت گلکسی M13 سامسونگ چنده؟ گوشی هوشمند M13 امروز قیمت مناسبی دارد. برای مشاهده قیمت گوشی به سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید.

سامسونگ گلکسی M13 در چه مدلی وارد بازار شد؟ M13 در مدل 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی موجود است.

سامسونگ گلکسی M13 از چه دوربینی استفاده می کند؟ سامسونگ گلکسی M13 دارای 3 سنسور شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است.

اگر از مطلب طراحی و کیفیت ساخت گوشی M13 سامسونگ راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی M13 سامسونگ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی M13 سامسونگ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید