برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی A33 5G

در این مطلب با عنوان طراحی و کیفیت ساخت گوشی A33 5G از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گوشی

بررسی گوشی سامسونگ A33 Galaxy A33 5G

گوشی سامسونگ A33 قدرت منحصر به فردی دارد که در گوشی هایی با این قیمت کم پیدا می شود. از نقاط قوت این گوشی می توان به دوربین با حالت های مختلف عکاسی، طراحی زیبا، صفحه نمایش با روشنایی و کیفیت بالا و طراحی محصول جذاب اشاره کرد. همچنین باید بگوییم که قیمت گوشی a33 5g این محصول را بسیار هیجان انگیز کرده بود. البته گوشی A33 نقاط ضعفی هم دارد که از جمله آنها می توان به چیپ و سرعت دستگاه اشاره کرد اما قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول باعث می شود این مشکل کمتر اهمیت پیدا کند. مشخصات گوشی a33 5g با قیمت نسخه 128 گیگابایتی با 8 رم را قبلا مشاهده کرده اید. همچنین می توانید گلکسی A33 را با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید.

  • صفحه نمایش با وضوح بالا
  • باتری بزرگ
  • نرم افزار به روز شده

  • ابزار قدرتمندی نیست

طراحی و ساخت گوشی با کیفیت A33 5G

  • کیفیت بالا
  • صورت زیبا
  • ضدآب
  • وزن کم

اگر سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ شناخته می شود، گوشی های سری A جایگزین مناسبی برای این گوشی فوق العاده محسوب می شوند. این یک گوشی میان رده است که در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است. گوشی سامسونگ A33 جزو ارزان ترین گوشی های 5G این شرکت نیست و بهترین دوربین سری A را ندارد و در بسیاری از زمینه ها مانند صفحه نمایش و نمایشگر نسبت به سایر مدل های سری A ضعیف تر است. . مانند Galaxy A53 و Galaxy A73; اما همچنان توانسته خود را به عنوان یک محصول خوش ساخت نشان دهد و ویژگی هایی دارد که به راحتی از کنار این محصول نمی گذرد.

گوشی a33 با صفحه نمایش باکیفیت و عملکرد باتری خوب به عنوان یک گوشی 5G با ظاهر خوب در نظر گرفته می شود. صفحه نمایشی که برای تماشای ویدیوهای مختلف بسیار جذاب است و کیفیت خوبی را بدون صرف هزینه زیاد ارائه می دهد. البته باید بگوییم که گوشی A33 همچنان همانند گلکسی A32 5G است اما تراشه و صفحه نمایش بهتری دارد.

گوشی A33 یک محصول سایز متوسط ​​به حساب می آید که البته بستگی به اندازه دستان شما دارد. با این حال، این محصولی است که وقتی آن را در دست می گیرید احساس خوبی دارد. پشت این گوشی از پلاستیک ساخته شده و دوربین در پشت آن قرار گرفته است. در کنار این گوشی دکمه های صدا و پاور و پورت USB C وجود ندارد.

ابعاد این گوشی 159×74×8.1 میلی متر و وزن آن تنها 186 گرم است. شما با محصولی نازک و سبک روبرو هستید که هنگام استفاده از آن حس خوبی به شما دست می دهد.

وقتی صحبت از رنگ می شود باید گفت که این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، سفید، آبی و هلویی موجود است. به همین دلیل در هنگام خرید این محصول انتخاب خوبی خواهید داشت. البته باید بگوییم که مدل رنگ هلویی بسیار جذاب است.

سامسونگ A33 5G از گواهی IP67 استفاده می کند. این ویژگی باعث می شود این گوشی هوشمند سامسونگ در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد. سامسونگ ادعا می کند که این گوشی تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه ضد آب خواهد بود. البته ما این مشکل را تست نکردیم. همچنین لازم به ذکر است که صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود.این ویژگی باعث شده تا صفحه نمایش در برابر ضربه مقاوم باشد، البته ضربه های شدید همچنان باعث آسیب دیدگی زیادی به صفحه نمایش می شود. قیمت گلکسی A33 5G تحت تاثیر طراحی آن قرار گرفت.

گوشی سامسونگ A32 5G

گوشی

طراحی گوشی موبایل A33 5g

گوشی

صفحه نمایش گلکسی A33

  • صفحه نمایش با وضوح بالا
  • توضیح احتمالی
  • رنگش واقعا بالاست

A33 5G دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس است. نرخ تازه سازی صفحه نمایش 90 هرتز خواهد بود. صفحه نمایش نسبت به گلکسی A32 5G پیشرفت قابل توجهی دارد. بر روی صفحه نمایش گلکسی A33 یک بریدگی قطره ای وجود دارد که دوربین سلفی را در خود جای داده است. صفحه نمایش AMOLED این گوشی بسیار با کیفیت بوده و رنگ های بسیار خوب و قوی را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش کنتراست بالایی دارد، بنابراین تماشای ویدیوهای آنلاین و بازی کردن خوب خواهد بود. توجه داشته باشید که حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این برای یک گوشی ارزان قیمت بسیار خوب است.

دوربین گوشی A33 5G

  • حالت های مختلف برای ضبط عکس و فیلم
  • مناسب برای شبکه های اجتماعی

برای سامسونگ گلکسی A33 از چهار دوربین پشتی استفاده شده که کیفیت قابل قبولی دارند. البته کیفیت دوربین این گوشی در مقایسه با سایر مدل های سری A آنچنان بالا نیست اما همچنان تاثیرگذار خواهند بود. کیفیت تصویر این گوشی هوشمند برای ارسال در شبکه های اجتماعی مناسب است و حتی عکاسان حرفه ای و آماتور نیز می توانند از آن استفاده کنند.

کیفیت دوربین موبایل A33

تصویر گوشی موبایل A33 5g

تصویر با گوشی سامسونگ a33

تست دوربین گلکسی a33 5g

برای دوربین اصلی گلکسی A33 از سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده شده است. در کنار دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین ماکرو با سنسور 5 مگاپیکسلی و دوربین عمق با سنسور 2 مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. خوشبختانه سامسونگ از دوربین ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده نکرده و در عوض از سنسور 5 مگاپیکسلی برای افزایش کیفیت عکس های ماکرو استفاده کرده است. همچنین به عنوان یک توسعه خوشایند در نظر گرفته می شود و به کاربران اجازه می دهد تصاویر با کیفیت بالا را از راه دور ضبط کنند.

عکس ماکرو با گوشی A33 5G
نمونه عکس ماکرو با دوربین گوشی سامسونگ A33 5G

همچنین باید اشاره کنیم که گلکسی A33 از لرزشگیر لیزری یا OIS استفاده می کند. این فناوری لرزش تصویر را از بین می برد و به شما این امکان را می دهد که در حین تصویربرداری ویدیوی مداوم داشته باشید. ما این ویژگی را در بسیاری از گوشی‌ها دیده‌ایم، اما دیدن آن در یک محصول ارزان‌تر خوب است.

در مورد عملکرد دوربین های گلکسی A33 باید بگوییم که کیفیت فوق العاده ای ندارد و به خوبی کار می کنند و همانطور که گفتیم می توان از آن ها در شبکه های اجتماعی استفاده کرد. اگر از اسنپ چت، اینستاگرام و تیک توک استفاده می کنید، باید بگوییم که برنامه دوربین این گوشی دارای فیلتر واقعیت افزوده است و می توانید چهره های جذابی برای خود بسازید و عکس ها را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید.

حالت های عکاسی مختلفی برای دوربین در نظر گرفته شد که از جمله آنها می توان به حالت پرتره، عکاسی از غذا و Single Take اشاره کرد.

نمونه ای از عکس پرتره با دوربین گوشی a33 5g
نمونه عکس با دوربین گوشی سامسونگ a33 5g

باید بگوییم که دوربین این گوشی می تواند با رزولوشن 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی می تواند با رزولوشن فول اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

نمونه سلفی 5g A33

نمونه سلفی 5g A33

باتری گلکسی A33 5g

  • نمایش عالی برای یک روز و بیشتر
  • پشتیبانی سفارش سریع

سامسونگ A33 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. این باتری برای استفاده در طول روز مناسب است و حتی در صورت استفاده از گوشی نیز در طول روز همراه شما خواهد بود. اگر از کسانی هستید که زیاد از گوشی استفاده نمی کنید، باتری آن حتی در روز دوم هم دوام می آورد.

این گوشی از شارژر 25 واتی که قبلا در گلکسی اس 22 دیده بودیم پشتیبانی می کند. این شارژر به شما اجازه می دهد تا 50 درصد ظرفیت باتری را در نیم ساعت شارژ کنید.

عملکرد و نرم افزار گوشی A33 5G

  • جدیدترین سیستم عامل
  • یک محیط نرم افزاری نرم و انعطاف پذیر
  • مناسب برای فعالیت های روزمره

شاید تنها چیزی که باعث می شود A33 5g کمتر هیجان انگیز باشد، عملکرد آن است. پس از مدتی استفاده از این گوشی متوجه خواهید شد که عملکرد آن بسیار کند است. حرکت بین صفحه نمایش های مختلف و استفاده از اپلیکیشن دوربین در مقایسه با گوشی های دیگر کندتر به نظر می رسد.

با این حال، نباید این گوشی را با محصولاتی مانند سری S سامسونگ مقایسه کنیم. با این حال، پول بیشتر به معنای نتایج بهتر است. این گوشی سامسونگ را باید با محصولات ردمی و موتورولا، البته محصولات میان رده و پایین رده مقایسه کرد. گوشی A33 برای بازی طراحی نشده است، اما شما را ناامید نمی کند و بازی های با کیفیت پایین را انجام نمی دهد. اما قیمت A33 این گوشی را برای گیمرهای حرفه ای موبایل نامناسب کرده است.

سامسونگ برای این گوشی از تراشه Exynos 1280 استفاده کرده است. تراشه جدید قدرت خوبی دارد اما در حال حاضر نمی توانیم به عملکرد این تراشه ببالیم، زیرا تراشه های مشابه سایر شرکت ها هنوز وارد بازار نشده اند. این تراشه دارای دو هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با پردازنده گرافیکی 2 گیگاهرتز و Mali-G68 است. تراشه اگزینوس 1280 با فناوری 5 نانومتری ساخته شده و مصرف انرژی پایینی دارد. مدلی که برای بررسی داشتیم از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کرد. البته در صورت نیاز به فضای داخلی بیشتر می توانید از کارت حافظه تا 1 ترابایت در این محصول استفاده کنید.

مشخصات گوشی سامسونگ A33 5G
مشخصات گوشی سامسونگ A33 5G

سامسونگ مانند سایر گوشی های میان رده بازار از قابلیت رم مجازی برای این گوشی استفاده کرده است، این قابلیت می تواند بخشی از حافظه داخلی را به رم تبدیل کند. به همین دلیل می توانید روند گوشی را برای انجام اعمال مختلف تسریع کنید. می توانید تا سه گیگابایت رم مجازی برای گلکسی A33 در نظر بگیرید. البته باید بگوییم که این ویژگی تاثیر چندانی روی عملکرد گوشی ندارد. در واقع رم مجازی در اکثر گوشی ها تفاوت چندانی ایجاد نمی کند.

از نظر نرم افزاری باید بگوییم که گوشی A33 با رابط کاربری اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4 وارد بازار شد.سامسونگ در آخرین نسخه کاربر گوشی شخصی سازی را به صورت ویژه در نظر گرفته و موارد زیادی را برای کاربران در نظر گرفته است.

نتیجه

در نهایت باید بگوییم که گوشی A33 در کل محصول خوش ساختی است و امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ممکن است سخت افزار قدرتمندی نداشته باشد، اما به راحتی می تواند کارهای روزمره مانند گشت و گذار در اینترنت، تماشای فیلم و کار بر روی برنامه های مختلف را انجام دهد. فقط باید بگوییم که این گوشی برای بازی مناسب نیست. باتری بسیار خوبی برای A33 5G در نظر گرفته شده است که در صورت عدم استفاده زیاد از گوشی می تواند دو روز گوشی را نگه دارد. خوشبختانه این گوشی با شارژ سریع 25 واتی نیز عرضه می شود که به شما امکان می دهد درصدی از باتری را در مدت زمان کوتاهی شارژ کنید.

دوربین های گوشی A33 ممکن است نتوانند با سایر مدل های سری A رقابت کنند، اما تجربه عکاسی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند. دوربین های مختلف و حالت های مختلف عکاسی به شما امکان می دهد عکس های جذابی بگیرید. این محصول از بیرون نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. رنگ های جذابی دارد و بسیار خوش ساخت است. وقتی گوشی را برمی دارید احساس خواهید کرد. شکی نیست که گوشی A33 5G با توجه به قیمت یک انتخاب شگفت انگیز است.

اگر از مطلب طراحی و کیفیت ساخت گوشی A33 5G راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی A33 5G" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی A33 5G"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید