برسی طراحی و ساخت A02s

در این مطلب با عنوان طراحی و ساخت A02s از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

معرفی گوشی مقرون به صرفه سامسونگ A02s

گوشی سامسونگ a02s

در پایان سال 2020، سامسونگ یک گوشی بسیار اقتصادی و کارآمد به نام A02s عرضه کرد. این گوشی هوشمند با قیمت مناسب، عملکرد و سخت افزار خوبی را در دل خود جای داده است. سامسونگ با عرضه این سری از گوشی های هوشمند فوق اقتصادی رتبه اول را در بخش بازار متوسط ​​کسب کرده است. در این مقاله نگاهی به Samsung A02s خواهیم داشت. در وب سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی می توانید گوشی های سامسونگ را از ارزان قیمت گرفته تا مدل های محبوب خریداری کنید.

طراحی و ساخت A02s

ابعاد گوشی A02s 164.2 x 75.9 x 9.1 میلی متر و وزن آن 196 گرم است. در پنل پشتی شاهد سه ماژول دوربین با فلاش LED هستیم. دکمه های پاور و ولوم در کناره قرار دارند. از طرفی شاهد درگاه سیم کارت هستیم، این گوشی مقرون به صرفه از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده می کند. در قسمت پایینی گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری، اسپیکر و درگاه نوع C وجود دارد که به دلیل اقتصادی بودن این محصول، سامسونگ از سنسور اثر انگشت برای کاهش قیمت استفاده نکرده است.

گوشی A02 هستش

صفحه نمایش

Samsung A02s از صفحه نمایش مقرون به صرفه TFT PLS LCD استفاده می کند که وضوح مناسبی برابر با 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 702 پیکسل دارد. این صفحه نمایش 6.5 اینچی دارای 82 درصد پنل جلویی است که در مقایسه با قیمت خوب این محصول از صفحه نمایش نسبتا پایینی بهره می برد. این صفحه نمایش می تواند پاسخگوی شما برای کارهای روزانه و وب گردی باشد و در زیر نور خورشید به خوبی کار می کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A02s

سخت افزار و نرم افزار A02s

سامسونگ در این محصول اقتصادی از پردازنده بسیار مناسب Qualcomm Snapdragon 450 (14nm) استفاده کرده که دارای هشت پردازنده می باشد. پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 506 می باشد که برای کارهای روزمره بسیار مناسب است و هیچگونه خرابی و آرامشی را نخواهید دید، اما انجام بازی های گرافیکی و سنگین را به شما توصیه نمی کنیم. حافظه داخلی سامسونگ A02s شامل 32/64 گیگابایت و 3/4 گیگابایت رم می باشد که همراه با پشتیبانی خوب این محصول از کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت، این گوشی را تغییر داده است این ارزان ترین و با ارزش ترین گوشی شما می باشد. دریافت کنید. می تواند اطلاعات شما را برای سال ها ذخیره کند و همچنان حافظه اضافی داشته باشد. سامسونگ a02s دارای سیستم عامل اندروید 10 است که قابلیت ارتقا نیز دارد.

سامسونگ گلکسی A02s

دوربین A02

این گوشی هوشمند میان رده از سه دوربین در پشت استفاده می کند که شامل یک لنز زاویه باز 13 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است که اگر می خواهید عکس بگیرید، عالی است. فوکوس خودکار به شما کمک زیادی می کند. یک لنز ماکرو برای گرفتن عکس های بسیار نزدیک به خوبی کار می کند و می توانید از فاصله بسیار دور از سوژه عکاسی کنید. این دوربین می تواند با کیفیت 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین سلفی سامسونگ A02 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که در شرایط نور مناسب عکس های خوبی می گیرد. البته به یاد داشته باشید که این دستگاه به قیمتی که برای این محصول می پردازید ارزش دارد و ما قصد نداریم محصولی را گسترش دهیم.

گوشی گلکسی A02s

باتری

سامسونگ A02s از یک باتری بسیار قدرتمند با ظرفیت بسیار خوب 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند که می تواند به سرعت با 15 وات شارژ شود. این مقدار باتری می تواند به راحتی دو روز بدون نیاز به شارژ برای شما کار کند. البته بستگی به میزان استفاده کاربر دارد که مسئولیت استفاده از این مقدار را بر عهده دارد. در کل اگر می خواهید گوشی با قیمت مناسب و عملکرد خوب بخرید و از گوشی انتظار عملکرد سنگینی ندارید سامسونگ A02s با باتری قوی و دوربین خوب می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. .

سامسونگ گلکسی A02s

اگر از مطلب طراحی و ساخت A02s راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی طراحی و ساخت A02s" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی طراحی و ساخت A02s"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427