برسی صفحه نمایش گوشی s23 ultra

در این مطلب با عنوان صفحه نمایش گوشی s23 ultra از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

صفحه نمایش

شکی نیست که پرچمدار سامسونگ یکی از بهترین گوشی های اندرویدی جهان است و حتی شاید بتوان گفت که نسخه اولترا لقب بهترین و کامل ترین گوشی اندرویدی دنیا را در سال های اخیر دارد. گوشی S23 ultra مدتی پیش توسط سامسونگ معرفی و عرضه شد تا بار دیگر سلطه خود را در دنیای اندروید به این سازنده کره ای یادآوری کند. در ادامه به معرفی مختصر مشخصات این جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ می پردازیم. می‌توانید بررسی گوشی اولترا S23 ما را در وبلاگ فروشگاه های معتبر اینترنتی بخوانید.

طراحی و کیفیت گوشی s23 ultra

گلکسی اس 23 اولترا از نظر طراحی نسبت به نسل قبلی تغییر چندانی نداشته و همچنان از همان طراحی استفاده می کند. تفاوت کلی را می توان در پراکندگی جانبی و دوربین بزرگتر خلاصه کرد. در این محصول گوریلا گلس ویکتوس 2 وظیفه درمان شیشه جلو و پشت را بر عهده دارد تا مقاومت خوبی در برابر خط و خش و ترک این گوشی داشته باشد. در این نسل نیز شاهد قلم S معروف در لبه پایینی هستیم که یکی از جذاب ترین ویژگی های این مدل است و به دلیل تأخیر بسیار کم، همان حس نوشتن را روی کاغذ ایجاد می کند.

صفحه نمایش فوق العاده S23

صفحه نمایش گوشی s23 ultra

گوشی s23 ultra همان گوشی S22 ultra با کمی تغییر در صفحه نمایش است. از آنجایی که پنل قبلی خوب و پر بود، بهبود آن سخت بود. این گلکسی از نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ یا QHD استفاده می کند. این پنل دارای 500 پیکسل در هر اینچ است و از نرخ رفرش 120 هرتز و محتوای HDR10+ پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش با لبه های خمیده همچنان دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت است و از این نظر چیزی تغییر نکرده است، بنابراین حداقل از آیفون 14 پرو مکس با روشنایی 2000 نیت عقب است.

بلندگو

همانطور که انتظار می رفت، این محصول نیز مانند نسل قبل از بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط AKG بهره می برد. شدت این اسپیکرها نسبت به نسل قبل بهتر شده و اکنون نه تنها کیفیت بسیار خوب و بالایی دارد، بلکه می تواند کاملتر باشد و فضای بیشتری را پوشش دهد.

سخت افزار فوق العاده عملکرد سامسونگ S23

در نهایت، سامسونگ با سری S23 و S23 Ultra بهترین تصمیم را گرفت و تولید پرچمداران با تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون را کنار گذاشت. این گلکسی دارای یک نسخه است و از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند. این چیپست قدرتمندترین نسخه موجود در دنیای اندروید و احتمالاً دومین تراشه موجود در جهان پس از Apple A16 است. با خرید این محصول می توانید حداقل تا سه سال از عملکرد سخت افزاری بی نقص اطمینان داشته باشید و تمامی بازی ها و برنامه ها را با خیال راحت با بالاترین کیفیت اجرا کنید.

باتری S23 Ultra

سامسونگ s23 ultra در بخش باتری از نظر مشخصات دقیقاً مشابه نسل قبل است و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی دارد، اما این تمام ماجرا نیست و از بین رفته شارژ بهتر است! Galaxy S22 Ultra می تواند تا 32 ساعت مکالمه 3G یا 17 ساعت وبگردی یا 18 ساعت پخش ویدئو با یک بار شارژ دوام بیاورد. این اعداد برای نسل جدید به ترتیب 39.5، 21.5 و 23.5 هستند که به این معنی است که شاهد نوتیفیکیشن های بهتری خواهیم بود و این مدل از نظر عمر باتری یکی از بهترین پرچمداران دنیاست.

دوربین S23 Ultra

زمان بخش دوربین فرا رسیده است، جایی که Galaxy S23 Ultra واقعاً بزرگترین مزیت را نسبت به نسل قبلی نشان می دهد. سامسونگ برای این گوشی از یک دوربین بزرگ با سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده کرده است. این سنسور ISOCELL HP2 سامسونگ با اندازه 1 / 1.3 اینچ و اندازه پیکسل 0.6 میکرون در پشت یک لنز 24 میلی متری با دیافراگم F / 1.7 قرار می گیرد و از فوکوس خودکار تشخیص فاز چند جهته، اپتیک تثبیت کننده تصویر و فوکوس لیزری پشتیبانی می کند. در کنار دوربین اصلی یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و دو لنز پریسکوپ تله فوتو و تله فوتو با سنسور 10 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 و 10 برابر این سری را تکمیل می کند. در این قسمت یک سوال مهم پیش می آید که آیا واقعا دوربین 200 مگاپیکسلی این گلکسی بهتر از نسل قبل است؟ آیا ارزش تعویض به نسل جدید به دلیل دوربین را دارد؟ تصویر دوربین اصلی این گلکسی فوق العاده است و نکته خوبی که نسبت به نسل قبل به چشم می خورد، بهبود وضوح تصویر است. در این گوشی حتی تصویر لبه نیز وضوح خوبی دارد و سطح جزئیات نیز بهبود یافته است. این تفاوت ممکن است در ابتدا به چشم نیاید، اما اگر در موضوع گسترده تر باشید، متوجه خواهید شد که واضح تر و جزئیات بیشتر است. علاوه بر این موارد، S23 Ultra در شب توانایی بیشتری پیدا می کند و با صحنه های پویاتر تصاویر بهتری را ثبت می کند. به طور کلی اگر شما یک عکاس حرفه ای هستید و می خواهید بهترین تجربه را داشته باشید، بله، این محصول بهتر از نسل قبلی است، اما اگر یک کاربر ساده و معمولی هستید، دوربین S22 Ultra نیز خوب و جذاب به حساب می آید .

تست دوربین اولترا s23

قیمت s23 ultra

قیمت s23 ultra نسبت به نسل قبلی بالاتر است. زیرا این مدل به تازگی وارد بازار شده و نسل قبلی با کاهش قیمت مواجه شده است. این محصول ویژگی های بسیار خوبی دارد و تقریباً جای گله ای ندارد، به علاوه دوربین عالی آن می تواند با تمام مدل های موجود در بازار رقابت کند و از اکثر آنها بهتر است. اگر می خواهید بهترین گوشی اندرویدی موجود در بازار را داشته باشید و محدودیت بودجه ندارید، توصیه می کنیم سامسونگ S23 Ultra را خریداری کنید. اگر بودجه کمی دارید، S22 ultra هنوز هم گزینه بسیار خوب و جذابی برای خرید است و دوربین بزرگتری دارد، اما نه به شکلی که در استفاده معمولی آن را ببینید.

قلم اولترا S23

اگر از مطلب صفحه نمایش گوشی s23 ultra راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی صفحه نمایش گوشی s23 ultra" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی صفحه نمایش گوشی s23 ultra"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید