برسی صفحه نمایش؛ ورود به دنیای OLED!

در این مطلب با عنوان صفحه نمایش؛ ورود به دنیای OLED! از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

معرفی کامل گلکسی A15 نسخه 128 گیگابایتی با رم 6 ویتنام

خرید سامسونگ گلکسی A15 4G، 128 گیگابایت، 6 گیگابایت رم – ویتنام

سامسونگ امروزه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان است و جایگاه بسیار محبوبی در ایران و جهان به دست آورده است. قیمت گوشی های سامسونگ به دسته بندی آن بستگی دارد و می توانید از مدل های ارزان قیمت گرفته تا مدل های محبوب را از این سازنده کره ای خریداری کنید. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A15 4G ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت – ویتنام یکی از گوشی های اقتصادی این سازنده است که قصد داریم با آن بیشتر آشنا شویم.

اندروید
  • طراحی مدرن
  • صفحه نمایش Super AMOLED 90 هرتز
  • تجهیزات مناسب
  • به روز رسانی و پشتیبانی نرم افزار به مدت 3 سال
  • دوربین عالی
  • شارژ باتری خیلی خوبه
  • قیمت مناسب
  • جک 3.5 میلی متری و پشتیبانی از کارت SD
  • آداپتور داخل جعبه نیست
  • اسپیکر عادی است

طراحی و ساخت با کیفیت؛ مدرن و بی عیب و نقص!

با خرید گوشی سامسونگ گلکسی A15 4G با ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت – ویتنام هرگز احساس نخواهید کرد که با یک گوشی ارزان قیمت یا اقتصادی روبرو هستید; زیرا زبان طراحی این کهکشان دقیقاً مشابه A55 یا پرچمدارانی مانند S24 و S24 Plus است و دیواره پشتی و کناره ها کاملاً صاف است. درست است که بدنه و بدنه گلکسی A15 از پلاستیک ساخته شده است، اما باز هم کیفیت خوبی دارد و نمی توان ایراد گرفت. ناگفته نماند که طراحی دوربین این گوشی نیز جزیره ای است و لنز آن در پشت بدون قاب قرار گرفته است.

صفحه نمایش؛ وارد دنیای OLED شوید!

یکی از بزرگ ترین پیشرفت های گلکسی A15 نسبت به نسل قبل، صفحه نمایش آن است که دارای پنل 6.5 اینچی OLED با فناوری Super AMOLED است. رزولوشن این صفحه نمایش +FHD و نرخ رفرش 90 هرتز است. گلکسی جدید کره ای با One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 در دسترس است و به مدت 3 سال به روزرسانی های نرم افزاری را دریافت می کند که یک رویداد منحصر به فرد برای یک گوشی ارزان قیمت است. اگر قیمت گوشی را بدانید، به خوبی می دانید که چنین صفحه نمایشی در این قیمت یک حرکت جذاب به حساب می آید. این صفحه نمایش حدود 84 درصد از فضای جلوی خود را اشغال می کند و روشنایی آن در حالت حداکثر به حدود 800 نیت می رسد تا برای مشاهده محتوا در دنیای باز چالشی نداشته باشید.

نرم افزار و سخت افزار

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A15 4G 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت – ویتنام با تراشه 6 نانومتری Helio G99 وارد بازار شد. این تراشه جایگزین نسل قبلی Helio G80 شده و تا 50 درصد قدرت پردازش بیشتری را ارائه می دهد. از نظر عملکرد گرافیکی، این گوشی نسبت به مدل قبلی خود 55 درصد پیشرفت داشته و وظایف مختلف را بهتر انجام می دهد. در بررسی سامسونگ گلکسی A15 نیز گفتیم که این گوشی قدرت یک دستگاه مناسب با این قیمت را دارد و می تواند بدون هیچ مشکلی از پس کارهای روزمره برآید اما نباید فکر کنید بلکه با یک محصول بسیار قوی روبرو هستید. میزان 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم نیز تکمیل کننده این قسمت است. گلکسی جدید کره ای با One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 در دسترس است و به مدت 3 سال به روزرسانی های نرم افزاری را دریافت می کند که یک رویداد منحصر به فرد برای یک گوشی ارزان قیمت است.

باتری؛ شارژش خیلی خوبه!

گلکسی A15 فورج دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. از نظر عمر باتری، این گوشی مقرون به صرفه عملکرد خوبی دارد و تا 2 روز کامل استفاده معمولی دوام می آورد. برای استفاده های سنگین می توانید 1 روز کامل از این مدل استفاده کنید.

دوربین گلکسی A15; بس و بیشتر!

سامسونگ برای گلکسی A15 سه دوربین در پشت و یک دوربین سلفی با سنسور 13 مگاپیکسلی در جلو در نظر گرفته است. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است و با یک لنز فوق عریض و دو لنز ماکرو با سنسورهای 5 و 2 مگاپیکسلی همراه است. دوربین اصلی این گلکسی نسبت به قیمت عکس های خوبی می گیرد و تست دوربین گلکسی A15 نیز نشان می دهد که در این زمینه نیز شاهد عملکرد خوبی هستیم.

قیمت گوشی های سامسونگ برای Galaxy A15 4G

قیمت گوشی Samsung Galaxy A15 4G 128GB RAM 6GB در ویتنام با توجه به امکانات و میزان حافظه و رم بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و همین امر باعث می شود قیمت خرید این گلکسی را بالا در نظر بگیریم. . برای مثال صفحه نمایش Super AMOLED این گوشی کیفیت بسیار خوبی دارد و شما را وارد دنیای گوشی های هوشمند میان رده می کند.

گوشی گلکسی A15 را از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید

اگر یک گوشی مقرون به صرفه و ارزان می خواهید که طراحی مدرن و صفحه نمایش باکیفیت داشته باشد و همچنین تصویر خوبی به شما بدهد، می توانید گلکسی A15 را برای خرید انتخاب کنید. علاوه بر این، این گلکسی از استحکام سخت افزاری خوبی برخوردار است و به مدت 3 سال توسط نرم افزار پشتیبانی می شود. این اشتراک عالی را اضافه کنید.
شما می توانید این گوشی را با بهترین قیمت خریداری کنید و مشترک فروشگاه های معتبر اینترنتی شوید. این گوشی دارای گارانتی سلامت و اطمینان محصول می باشد و البته دارای 18 ماه گارانتی شرکتی نیز می باشد.


اگر از مطلب صفحه نمایش؛ ورود به دنیای OLED! راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی صفحه نمایش؛ ورود به دنیای OLED!" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی صفحه نمایش؛ ورود به دنیای OLED!"، کلیک کنید.