برسی صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A15

در این مطلب با عنوان صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A15 از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اقتصاد

معرفی سامسونگ گلکسی A15

Samsung Galaxy A15 یکی از دستگاه های جدید سامسونگ است که در سال 2024 معرفی شد. این گوشی اولین گوشی سامسونگ است که دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتز است. اگر قصد خرید این محصول را دارید با ما همراه باشید تا در مورد ویژگی های کلیدی آن بیشتر بدانید. همچنین می توانید اطلاعات خوبی در مورد قیمت گوشی های سامسونگ به دست آورید.

مزایا و معایب گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G

  • صفحه نمایش اولد با نرخ تازه سازی 90 هرتز
  • عمر باتری بالا
  • پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
  • عدم تثبیت برای فیلمبرداری
  • اسلات کارت حافظه اختصاصی ندارد

صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A15

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم، Samsung Galaxy A15 اولین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ است که دارای صفحه نمایش با پنل Super AMOLED است. این روزها که همه گوشی های موبایل گران هستند، سامسونگ سعی کرده قیمت گوشی های موبایل را پایین بیاورد و محصولات ارزان تری تولید کند. صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح 1080 در 2340 پیکسل است. صفحه نمایش با کیفیت Samsung Galaxy A15 4G 256 GB RAM 8 GB – گوشی هوشمند ویتنامی دارای ویژگی های چشمگیر بسیاری در این قیمت است. از جمله ویژگی های قابل توجه این صفحه نمایش می توان به نرخ نوسازی 90 هرتز، روشنایی 800 نیت، پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و تراکم 399 پیکسل در اینچ اشاره کرد. در کل صفحه نمایش گوشی جدید سامسونگ کیفیت بالایی دارد و تصاویری را با بهترین کیفیت و رنگ هایی نزدیک به واقعیت نشان می دهد.

ابعاد این محصول 160.1 x 76.8 x 8.4 میلی متر و وزن آن 200 گرم می باشد. قاب و پنل پشتی گوشی از پلاستیک ساخته شده و روکش مات روی آن اعمال شده است. می‌توانید گلکسی A15 را در رنگ‌های مشکی شجاع، آبی خوش‌بینانه، آبی جادویی و زرد شخصیتی خریداری کنید.

مشخصات سخت افزاری سامسونگ گلکسی A15

قدرت و قدرت پردازش محصول توسط قسمت مادی محصول داده می شود. سامسونگ برای جدیدترین گوشی هوشمند اقتصادی خود از پردازنده Mediatek Helio G99 استفاده کرده است. این پردازنده عملکرد قابل قبولی برای کارهای روزمره دارد. Helio G99 دارای تراشه ای با معماری 6 نانومتری است که شامل 2 Cortex-A76 با سرعت 2.2 گیگاهرتز و 6 Cortex-A55 با سرعت 2.0 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G57 MC2 است. پیش از این، سامسونگ از این تراشه در گوشی هوشمند A24 استفاده می کرد. بنابراین از نظر عملکرد شباهت های زیادی بین این گوشی و A24 وجود دارد. نسخه پایه این محصول دارای 4 گیگابایت رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 می باشد. همچنین در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر می توانید این گوشی را با حافظه 128 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم و 258 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم خریداری کنید. ناگفته نماند که گوشی گلکسی A15 از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند و در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانید از آن استفاده کنید. تنها نکته منفی در مورد این سگمنت عدم وجود اسلات اختصاصی کارت حافظه است و باید از درگاه سیم کارت استفاده کنید. در پایان باید بگوییم که از نظر قدرت سخت افزاری و پردازنده، این گوشی به راحتی از پس کارهای روزمره بر می آید و در هنگام کار با آن هیچ لنگ یا کندی احساس نخواهید کرد; همچنین، این تراشه برای انجام بازی های سبک مناسب است. هنگام خرید گوشی، به طور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 14 با رابط کاربری One UI 6 است.

دوربین اصلی و سلفی گوشی A15

پنل پشتی محصول دارای سه دوربین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی محصول می تواند تصاویری با کیفیت بالا ثبت کند. به علاوه این دوربین با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم می گیرد. برای دوربین سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است و می تواند مانند دوربین اصلی فیلم هایی با کیفیت 1080 و 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. اگر می خواهید درباره A15 بیشتر بدانید، می توانید بررسی Samsung Galaxy A15 ما را بخوانید. و در این مقاله نکات خوبی برای تست دوربین گوشی گلکسی A15 وجود دارد.

سایر مشخصات سامسونگ a15

در قلب گلکسی A15 سامسونگ یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت قرار دارد. این باتری از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید گوشی را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید. به گفته این برند، باتری این محصول در هنگام گشت و گذار در اینترنت 19 ساعت، در هنگام تماشای ویدئو 21 ساعت و در هنگام برقراری تماس 44 ساعت دوام می آورد. اعداد نشان داده شده مهم هستند و قدرت باتری را برای حفظ شارژ نشان می دهند. حسگر اثر انگشت گلکسی A15 در دکمه پاور ادغام شده و سرعت باز کردن قفل خوبی دارد.

قیمت سامسونگ گلکسی A15 4G، 256 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم – ویتنام

در مورد قیمت هم کلاس، گوشی های سامسونگ در رده محصولات اقتصادی قرار می گیرند و قیمت مناسبی دارند. ویژگی های زیادی وجود دارد که ارزش خرید این محصول را دارد. اگر به دنبال خرید گوشی با قیمتی مقرون به صرفه با امکانات پیشرفته هستید، گلکسی A15 می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین و موثرترین گزینه ها باشد.

خرید گوشی هوشمند Samsung Galaxy A15 4G 256 GB RAM 8 GB – ویتنام

ویژگی هایی مانند سه دوربین با دوربین بزرگ 50 مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، صفحه نمایش با پنل Super AMOLED، نور 800 نیت و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، همه مواردی هستند که جدیدترین سامسونگ را ساخته اند. گوشی که ارزش خرید داره اگر قصد خرید گوشی سامسونگ با ظرفیت ها و رنگ های متنوع را دارید می توانید به فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کنید و این گوشی را با بهترین قیمت خریداری کنید.

اگر از مطلب صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A15 راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A15" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی صفحه‌نمایش گوشی سامسونگ گلکسی A15"، کلیک کنید.