برسی شلوار کوهنوردی ترکینگ ماموت

برسی

کوهنوردی

شلوار کوهنوردی ترکینگ ماموت
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

شلوار کوهنوردی ترکینگ ماموت

شلوار کوهنوردی ماموت

توضیحات محصول:

شلوار پیاده روی مردانه ماموت برای طبیعت گردی و طبیعت گردی طراحی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. همچنین طراحی این شلوار ظریف و شیک است. این مدل از پارچه های چهارگانه استرچ استفاده می شود و پارچه آن بر روی زانو استفاده می شود که خاصیت ارتجاعی بیشتری دارد، بنابراین برای فعالیت های ورزشی با تحرک بالا مناسب است و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. این مدل نیز مانند سایر شلوارهای کوهنوردی دارای خواص تنفسی است که از تعریق بدن جلوگیری می کند. همچنین در صورت خیس شدن سریع خشک می شود.

روش بستن شلوار به صورت دکمه ای و زیپ دار می باشد. 4 جیب زیپ دار (3 جیب در جلوی شلوار و 1 جیب در پشت شلوار) وجود دارد که می توانید وسایل ضروری را به راحتی حمل کنید. بند کشی در کنار کمر شلوار طراحی شده است تا بتوانید در عین راحتی بیشتر تنظیم سایز بهتری داشته باشید.

شلوار ماموت سواری با تکنولوژی بالا برای کسانی که فعالیت ورزشی دارند مناسب است. همچنین پارچه ضد خش به زانو دوخته شده تا در برابر سایش مقاوم باشد.

این شلوار ماموت با 4 کش برای کوهنوردی، کمپینگ، دویدن و پیاده روی مناسب است. در نهایت از دیگر ویژگی های این شلوار می توان به محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر آب و خاصیت ضد باکتریایی اشاره کرد.

شلوار مردانه ماموت از 88% پلی استر / 15% اسپندکس ساخته شده و برای فعالیت های ورزشی با تحرک بالا مناسب است و بسیار راحت و راحت است.

مناسب برای کوهنوردی، طبیعت گردی، طبیعت گردی

استفاده از یک لایه قطبی در شلوار

مقاوم در برابر باد و آب

قابلیت خشک شدن سریع

جنس: پارچه: 88% پلی استر / 12% اسپندکس

وزن: 320 گرم

دارای : 4 جیب

ویژگی ها: پارچه ضد خش روی زانو

موجود: ضد آب

دارای: قابلیت تنفس

ویژگی ها: کمر الاستیک

دارای: محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش

در پایین شلوار یک زیپ تعبیه شده است تا به راحتی چکمه یا چکمه اسکی را بپوشاند

کمر و کمربند کش دار برای تنظیم سایز

دو جیب زیپ دار وجود دارد

اگر از مطلب

شلوار کوهنوردی ترکینگ ماموت
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی شلوار کوهنوردی ترکینگ ماموت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی شلوار کوهنوردی ترکینگ ماموت"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید