برسی ست قاشق و چنگال سفری استیل

برسی

استیل

ست قاشق و چنگال سفری استیل
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

ست قاشق و چنگال سفری استیل

قاشق و چنگال استیل

توضیحات محصول:

قابل استفاده برای کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و پیاده روی

ست قاشق و چنگال استیل برای وعده های غذایی راحت تر در حال حرکت طراحی شده است و شامل یک قاشق، چنگال و چاقوی کوچک است که از سیستم تاشو استفاده می کند. ساختار تاشو این محصول به اشغال فضای کمی کمک می کند و حمل آن در سفر آسان است. یک کیف پارچه ای کوچک نیز همراه این محصول قرار داده شده است تا حمل آن راحت تر باشد. همچنین متریال فلزی به کار رفته در این محصولات بسیار بادوام بوده و برای مدت طولانی قابل استفاده است. همچنین تصور می شود این محصولات دارای یک قفل کوچک برای دسته هستند تا در حین استفاده خم نشوند و به راحتی بتوان از آنها برای لذت بردن از غذا در سفر استفاده کرد.
الزامات انطباق

اندازه کیف: 8 × 11.5 سانتی متر

وزن: 75 گرم

وزن با کیسه: 80 گرم

چاقو، چنگال و قاشق وجود دارد

جنس دسته: فلز

جنس بدنه: فلز؛ آبکاری آهن

با قابلیت قفل کردن دسته برای پایداری

طول قاشق در حالت باز: 16 سانتی متر

طول چین در حالت باز: 16.5 سانتی متر

اندازه چاقو در حالت باز: 16.5 سانتی متر

کیفیت و سلامت اجناس فروشگاه های معتبر اینترنتی را تضمین می کند

اگر از مطلب

ست قاشق و چنگال سفری استیل
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی ست قاشق و چنگال سفری استیل" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی ست قاشق و چنگال سفری استیل"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید