برسی زیرانداز فوم آکاردئونی کوهنوردی

برسی

آکاردئونی

زیرانداز فوم آکاردئونی کوهنوردی
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

زیرانداز فوم آکاردئونی کوهنوردی

کف آکاردئونی فوم برای کوهنوردی

توضیحات محصول:

تشک فوم آکاردئونی برای کوهنوردی وسیله ای راحتی برای کوهنوردان در هنگام خواب به خصوص در زمین های ناهموار و صخره ای است. اما در واقع یکی از مهم ترین وظایف کیسه خواب به خصوص برای کوهنوردان حرفه ای و یا کوله گردها در تمام فصول به خصوص در فصل زمستان عایق حرارتی بدن در هنگام خواب است. حتی با بهترین کیسه خواب، بدون زیراندازی مناسب، سرمای زمین با فشرده کردن الیاف یا موهای کیسه خواب به راحتی در کیسه خواب نفوذ می کند.

یک تشک خوب، اگر به اندازه کیسه خواب مهم نباشد، اهمیت کمتری از کیسه خواب ندارد. انتقال گرما از زمین سرد سریعتر از هوای سرد است، بنابراین خوابیدن روی زمین بدون تشک دمای بدن شما را کاهش می دهد. این نکته ربطی به کیفیت کیسه خواب شما ندارد و باید همیشه از تشک حتی در چادر استفاده کنید. تشک فوم آکاردئونی که ابعاد آن در حالت باز 180*60 سانتی متر می باشد یکی از بهترین ها برای این منظور می باشد. وزن کم و جذب آب نیز از ویژگی های این کف است. وزن این محصول 295 گرم می باشد.

عایق حرارتی سرما و گرما

یک بند برای جمع آوری و حمل آسان وجود دارد

بسیار نرم و راحت

آنتی باکتریال و قابل شستشو

از محیط زیست محافظت کنید

قابل استفاده در چادر و کیسه خواب

طول: 180 سانتی متر

عرض: 60 سانتی متر

ارتفاع: 1 سانتی متر

وزن: 295 گرم

رنگ ها: آبی-سبز-بنفش و قرمز

فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی تمامی محصولات خود را از نظر اصالت و اطمینان تضمین می کند.

اگر از مطلب

زیرانداز فوم آکاردئونی کوهنوردی
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی زیرانداز فوم آکاردئونی کوهنوردی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی زیرانداز فوم آکاردئونی کوهنوردی"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید