برسی دوربین های گوشی s24

در این مطلب با عنوان دوربین های گوشی s24 از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین اخبار حوزه موبایل را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گوشی

گوشی

گوشی S24 یکی از جدیدترین گوشی های پرچمدار سری 24 سامسونگ است که به تازگی معرفی شده و قرار است جایگزین S23 شود. در ادامه بیشتر در مورد مشخصات گلکسی اس 24 صحبت خواهیم کرد.

مشخصات گلکسی اس 24

  • بدنه شیشه ای
  • نمایشگر Dynamic LTPO AMOLED 2X
  • مقاومت در برابر آب با استاندارد IP68

در ابتدای توضیحات ظاهر گوشی S24 با شکل و مشخصات صفحه شروع می شود. پنل جلو و پشت گوشی از شیشه (Gorilla Glass Victus 3) ساخته شده و بدنه آن نیز آلومینیومی است. همچنین برای اینکه گوشی در معرض آب آسیبی نبیند، S24 دارای استاندارد IP68 است که می تواند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری در برابر آب دوام بیاورد.
صفحه نمایش این دستگاه 6.2 اینچی و دارای پنل Dynamic LTPO AMOLED 2X می باشد. این نمایشگر باکیفیت، نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی 2500 نیت را ارائه می دهد. این صفحه نمایش محتوا را با وضوح 1080 در 2340 پیکسل نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش S24 می توان به پشتیبانی از HDR10+، محافظ Corning Gorilla Glass Victus 3 و صفحه نمایش همیشه روشن اشاره کرد.
تا جایی که به طراحی و ظاهر گوشی مربوط می شود، تقریبا مشابه سال گذشته است و شاهد تغییر چندانی نیستیم.

دوربین گوشی S24

  • دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی

پنل پشتی S24 مانند نسل قبلی دارای سه دوربین شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی گوشی می تواند ویدیوهایی با کیفیت 8k و 24 فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین سلفی این گوشی 12 مگاپیکسلی است و از ویژگی های آن می توان به عکس های با کیفیت HDR10+ و تماس تصویری دوگانه اشاره کرد. این دوربین همچنین با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه فیلم می گیرد. مشخصات کلی دوربین نشان می دهد که S24 می تواند تصاویر خوبی را با بهترین کیفیت ثبت کند.

توضیحات تجهیزات

● تراشه Snapdragon 8 Gen 3
در قلب این گوشی جدید تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 سامسونگ قرار دارد. این تراشه یکی از بهترین تراشه های سامسونگ به حساب می آید که به شما کمک می کند برنامه ها و بازی های خود را روان اجرا کنید و قدرت بالایی دارد. این گوشی هشت هسته ای و دارای 1 هسته با فرکانس 3.3 گیگاهرتز، 5 هسته با فرکانس 3.2 گیگاهرتز و 2 هسته با فرکانس 2.3 گیگاهرتز می باشد.
این گوشی به صورت پیش فرض با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می شود. شما می توانید این دستگاه را با حافظه های 128، 256 و 512 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم خریداری کنید.
سامسونگ برای تامین انرژی این دستگاه از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر فناوری های شارژ این محصول می توان به پشتیبانی از شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ 4.5 واتی اشاره کرد.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 24

سامسونگ گلکسی اس 24 قیمتی برابر با نسل قبلی دارد و از میان رده تا رده بالا متغیر است. این نوع قیمت برای گوشی با چنین کیفیتی مناسب است.

سامسونگ S24 را بخرید

برای خرید گوشی سامسونگ اس 24 با بهترین قیمت و کیفیت می توانید به سایت فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه و آن را خریداری کنید. با توجه به کیفیت متریال و امکانات، این گوشی دارای ویژگی های عالی و قیمت بالایی است.

اگر از مطلب دوربین های گوشی s24 راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین های گوشی s24" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین های گوشی s24"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید