برسی دستگاه دفع کننده سگ و حیوانات وحشی سونیک مدل TP-10

برسی

اضطراب

دستگاه دفع کننده سگ و حیوانات وحشی سونیک مدل TP-10
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

دستگاه دفع کننده سگ و حیوانات وحشی سونیک مدل TP-10

دافع سگ و حیوانات سونیک مدل TP-10

توضیحات محصول:

گاهی ممکن است در حین راه رفتن یا قدم زدن در طبیعت و یا هنگام قدم زدن در شهر و یا دوچرخه سواری یا موتورسیکلت مورد حمله سگ های ولگرد قرار بگیریم. با این حال، بسیاری از ما ترس و فوبیا از گربه‌ها داریم و این گربه‌ها می‌توانند وارد باغ مسکونی، باغ، پارکینگ شوند و منطقه مورد استفاده خود را به میل خود به اشتراک بگذارند. بهترین راه برای محافظت از خود در برابر گربه ها و سگ ها بدون ضربه زدن یا آسیب رساندن به آنها، استفاده از دافع سگ اولتراسونیک است که کوچک است اما به خوبی کار می کند.

حتما از باتری 9 ولتی قلیایی با کیفیت استفاده کنید.

کافی است در 1 ثانیه دکمه روی دستگاه را فشار داده و بکشید.

همیشه شارژ باتری را چک کنید زیرا کم بودن برق روی ظاهر دستگاه تاثیر منفی می گذارد.

با نور LED کم می توانید به راحتی متوجه شوید که باتری کم است. اگر نور ضعیف است، باتری را با یک باتری جدید تعویض کنید. از دستگاه در برابر باران و ضربه های شدید محافظت کنید.

دکمه روی دستگاه سیستم دفع کننده را فعال می کند.

دستگاه را به سمت تهدید هدف بگیرید و دکمه دفع سگ را به مدت 1 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

حداکثر فاصله دستگاه 10 متر می باشد. با این حال، ارتفاع موثر بین 5-7 متر است.

هنگامی که هدف زنده در حداکثر برد قرار دارد، سیگنال های دریافتی از دستگاه را تجزیه و تحلیل می کند. اضطراب شروع می شود و با کم شدن فاصله در جهت مخالف حرکت می کنند. برخی از گربه ها و سگ ها ممکن است کم شنوایی یا ناشنوایی داشته باشند. طبق تحقیقات این مقدار حدود 30 تا 35 درصد است. با توجه به این امکان یادآور می شویم که با دقت بیشتری از آن استفاده کنید. با توجه به آزمایشات میدانی قبل و بعد از تولید، این محصول بر روی نژادهایی مانند پیت بول و روتوایلر مانند سایر انواع سگ تاثیر قوی و فوری از خود نشان نمی دهد.

اگر تهدید یا خطر از شما دور است از دستگاه استفاده نکنید

ساخت ترکیه

فروشگاه فروشگاه های معتبر اینترنتی تمامی محصولات خود را از نظر اصالت و اطمینان تضمین می کند.

اگر از مطلب

دستگاه دفع کننده سگ و حیوانات وحشی سونیک مدل TP-10
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دستگاه دفع کننده سگ و حیوانات وحشی سونیک مدل TP-10" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دستگاه دفع کننده سگ و حیوانات وحشی سونیک مدل TP-10"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید