برسی خرید کرم حلزون کوزارکس (چند کاره)

در این مطلب با عنوان خرید کرم حلزون کوزارکس (چند کاره) از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین مطالب حوزه زیبایی و آرایشی را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید کرم حلزون کوزارکس (چند کاره)

توضیحات

Cosrx advanced snail 92 all in one cream

کرم حلزون کوزارکس (چند کاره)

 

کوزارکس برند محبوب و باکیفیت کره جنوبی می‌باشد که از سرتاسر دنیا طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. کرم چندکاره کوزارکس حاوی 92% اسلایم حلزون می‌باشد که تغذیه‌رسان بوده و با استفاده از آن پوست شاداب‌تر و حجیم‌تر می‌شود. این محصول به از بین رفتن لک‌های تیره و تسکین پوست‌های حساس و تحریک شده کمک شایانی کرده و موجب بهبود و تقویت بافت پوست می‌شود. کرم چندکاره حلزون کوزارکس با آبرسانی پوست در طولانی مدت از خشکی و بروز علائم پیری کاسته و پوست را جوان، صاف و یکدست می‌کند. دارای بافت سبک و زود جذب است و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند؛ همچنین سرشار از مواد مغذی است و موجب یکنواخت شدن رنگ پوست می‌شود.

 

حجم : 100 گرم

کشور مبدا برند: کره

 

روش مصرف:

بعد از پاکسازی صورت و تونر مقدار مناسبی از کرم کوزارکس را روی صورت بمالید و از ناحیه چشم و دهان خودداری کنید. روی ناحیه ای که کرم استفاده شده است به آرامی ضربه بزنید تا در بافت پوست جذب شود.

 

ویژگی ها:

تغذیه رسان و تقویت کننده

تسکین دهنده و التیام بخش

کاهش قرمزی و عیوب پوست

بافت سبک و زود جذب

کاهش لک های تیره و جای زخم

آبرسانی طولانی مدت

ترمیم کننده

نرم کننده و مرطوب کننده

بهبود بافت پوست

کاهش علائم پیری

تقویت سد پوستی

یکنواخت شدن رنگ پوست

صاف و یکدست شدن پوست

افزایش تولید کلاژن

افزایش جوانی و شادابی

مانع از خشک شدن پوست

کاهش زبری و کدری

 

اگه شماهم از این محصول استفاده کردین حتما نظرتون رو برامون بنویسین

اگر از مطلب خرید کرم حلزون کوزارکس (چند کاره) راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خرید کرم حلزون کوزارکس (چند کاره)" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خرید کرم حلزون کوزارکس (چند کاره)"، کلیک کنید.