برسی خرید ضد آفتاب بیوتی آف جوسان تیوپی

در این مطلب با عنوان خرید ضد آفتاب بیوتی آف جوسان تیوپی از مجله آسیاننت با ما همراه باشید و جدیدترین مطالب حوزه زیبایی و آرایشی را دنبال و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پاک کننده

خرید ضد آفتاب بیوتی آف جوسان تیوپی

شرح

BAUTY OF JOSEON RELIEF SUN: برنج + پروبیوتیک

کرم ضد آفتاب زیبایی جوسان

ضد آفتاب بیوتی اف جوسان یک ضد آفتاب ممتاز و منحصر به فرد کره ای است که با SPF50+ و PA++++ از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB به طور کامل محافظت می کند و از پیری و لک های زودرس پوست جلوگیری می کند. حاوی مواد پاک کننده و مرطوب کننده است که از خشکی پوست جلوگیری می کند و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد. همچنین پوست را بهبود می بخشد و قرمزی و حساسیت را کاهش می دهد. ضدآفتاب بیوتی جوسان بافتی سبک و سریع دارد که لکه های سفیدی روی پوست باقی نمی گذارد و آن را چرب و سنگین نمی کند.

ضد آفتاب زیبایی کره ای چوسان حاوی 30 درصد عصاره برنج و عصاره گندم است که به عنوان غذای پوست شناخته می شود و پوست را به خوبی تغذیه می کند. آنها همچنین سلامت پوست را بهبود می بخشند.

حجم: 50 میلی لیتر

ساخت کره

نحوه استفاده:

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، مقدار زیادی از Beauty F Joseon را روی پوست تمیز ماساژ دهید تا جذب شود. هر دو ساعت یکبار تازه کنید.

مشخصات:

محافظت کامل از پوست

از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند

از ایجاد لکه جلوگیری می کند

بافت آن بسیار سبک است و به سرعت جذب می شود

بدون باقی مانده سفید

احساس چربی و چسبندگی ندارد

آبرسان و مرطوب کننده

حاوی ویتامین های C، E، B و اسیدهای آمینه است

تغذیه و تقویت می کند

نرمی و لطافت را افزایش دهید

30 درصد استخراج برنج وجود دارد

شفا دهنده

اگر از این محصول استفاده کرده اید، حتما نظر خود را بنویسید

اگر از مطلب خرید ضد آفتاب بیوتی آف جوسان تیوپی راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی خرید ضد آفتاب بیوتی آف جوسان تیوپی" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی خرید ضد آفتاب بیوتی آف جوسان تیوپی"، کلیک کنید.