برسی جا کلیدی چراغ دار COB

برسی

چراغ قوه

جا کلیدی چراغ دار COB
در ورزش و بخصوص کوهنوردی میتواند راهنمای مناسبی قبل از خرید این محصول برای شما باشد. پس تا انتهای مطلب از سایت مجله ای آسیاننت با ما همراه باشید.

جا کلیدی چراغ دار COB

جا کلیدی با چراغ COB

توضیحات محصول:

جا کلیدی با چراغ COB ​​یک جا کلیدی مخصوص است که به راحتی با بهترین طراحی و کیفیت و یک آویز فلزی استفاده می شود که بهترین انتخاب برای مسافرت و گردشگری و همچنین موارد اضطراری مانند قطع برق می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام رانندگی با خودرویی در شب و تاریکی با مشکل کمبود برق مواجه شده باشید یا در شب ماشین شما خراب شده و چراغ خاصی ندارید، پس این محصول را که یک جنبه مهم و اتصال به سوئیچ خود، می توانید این مشکل را به راحتی دور بزنید. این چراغ قوه جالب دارای سه حالت نور است، یکی ثابت (نور زیاد، کم نور) و نور روشن محیط اطراف را کاملا روشن می کند. این محصول رنگ ماه دارد و در هنگام روشن شدن به چشم آسیب نمی رساند.

اندازه: 6*4*1 سانتی متر

وزن: 16 گرم

نوع: باتری

جنس بدنه: پلاستیک

روشنایی: 160 لومن

نور: 8 متر

تعداد باتری: 3 عدد

نوع باتری: نیم قلم

با طراحی زیبا و کیفیت

اگر از مطلب

جا کلیدی چراغ دار COB
راضی بودید نظر خود را کامنت و این مطلب را به اشتراک بگذارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی جا کلیدی چراغ دار COB" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی جا کلیدی چراغ دار COB"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید