برسی؛ هود مورب سینجر مدل HV 305

در این مطلب با موضوع هود مورب سینجر مدل HV 305 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

هود مورب سینگر مدل HV 305

داشتن هود محکم و خوب برای هر آشپزخانه ای مهم و مضر است، زیرا اگر دود و رطوبت غذا از خانه و آشپزخانه خارج نشود، محیط آشپزخانه را به محل پرورش انواع میکروب ها، باکتری ها و باکتری ها تبدیل می کند. کپک زدگی و بعد سلامتی شما و خانواده تان از طرفی بوی دود و روغن در خانه برای هیچکس خوشایند نیست.

شرکت تولیدی صنعتی سینگر بیش از 30 سال است که تاسیس شده و با هدف تولید محصولاتی از قبیل انواع ظروف آهنی و شیشه ای، اجاق های داخلی، انواع فر و … می باشد. این برند در بازار داخلی طرفداران زیادی دارد و به عنوان یک برند ایرانی موفق به پیروی از جدیدترین برندهای روز دنیا در زمینه لوازم خانگی شده و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. برای دیدن هود مورب سینگر HV 305 با ما همراه باشید.

طرح:

سینگر انواع هود را برای سلیقه و مدل آشپزخانه طراحی کرد; یکی از مدل های مدرنی که امروزه در آشپزخانه پیدا می شود مدل آینه و هود مورب است. شاید اگر شیشه مشکی کاپوت مورب سینگر HV 305 را دیدید، فکر کنید تمیز کردن این مدل سخت است و فکر کنید روغن را از ذهنتان پاک کنید، اما فراموش نکنید که باید به سوپرمارکت های اطراف سر بزنید. شما . و دریایی از پاک کننده های سازگار با لوازم خانگی شیشه ای مختلف را پیدا کنید، بنابراین از ماسک به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه در انتخاب خود استفاده کنید. سنسورهای این مدل و امکان کنترل از راه دور گزینه هایی هستند که جذابیت این مدل را دو چندان می کنند.

شرح:

این مدل 90 سانتی متری دارای موتور 4 چرخه است و یکی از کم صداترین مدل های سینگر به حساب می آید و قدرت آن 720 متر مکعب در ساعت است. نور استفاده شده از نوع LED بوده و از نظر مصرف انرژی کم مصرف بوده و دارای امتیاز A می باشد.از دیگر ویژگی های این مدل ساعت و تایمر می باشد که برای پخت و پز مفید می باشد. فیلتر هود مورب سینگر مدل HV 305 آلومینیومی و 3 لایه.

محصولات سینگر مورد تایید سازمان استاندارد ایران می باشد و مطمئن باشید سینگر در تمامی محصولات لوازم خانگی از قطعات استاندارد استفاده کرده و محصولات خوبی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. تمامی هودهای سینگر علاوه بر ظاهر، بسیار کم صدا هستند و مدل هود مورب سینگر HV 305 نیز از این قاعده مستثنی نیست! استفاده از هود را در آشپزخانه برای حفظ سلامتی خود و خانواده خود فراموش نکنید و اگر به هود علاقه مند هستید، حتما هود مورب Singer HV 305 را در لیست خرید خود قرار دهید.

هود مورب سینجر مدل HV 305

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ هود مورب سینجر مدل HV 305" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ هود مورب سینجر مدل HV 305"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید