برسی؛ نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

استاندار

بررسی ماشین لباسشویی X Vision TM84


امروزه ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی است. قبل از خرید ماشین لباسشویی بهتر است پارامترهای اصلی این ماشین را در نظر بگیرید و با توجه به نیاز و موقعیت خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید ماشین لباسشویی باید بودجه، تعداد اعضای خانواده، تجهیزات مورد استفاده در ماشین لباسشویی و خدمات پس از فروش را در نظر بگیرید. بسیاری از برندهای داخلی و خارجی در زمینه تولید ماشین لباسشویی فعالیت دارند. یکی از برندهای محلی معتبر Xvision است. در ادامه به معرفی ماشین لباسشویی مدل Xvision TM84 می پردازیم.

او انجام داد

این مدل سایز استانداردی دارد و می توانید جای مناسبی در آشپزخانه به آن ارائه دهید. این مدل در دو رنگ سفید و نقره ای موجود می باشد که به خوبی با انواع سلیقه ها و برنامه ها مطابقت دارد. این ماشین لباسشویی ایکس ویژن از نوع درب ورودی است که ظاهری لوکس و زیبا به آن بخشیده است. ابعاد این مدل 560*600*820 میلی متر است و درب آن به سمت چپ باز می شود.

پاور ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84

این مدل از موتور اینورتر BLDC تغذیه می کند و با 1400 دور در دقیقه به خوبی و کامل شستشو می شود. رده مصرف آن +++ A گفته می شود و از نظر انرژی و آب بسیار کم است و مدل اقتصادی محسوب می شود.

ویژگی های ماشین لباسشویی X Vision TM84

برای همه ما پیش آمده که بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی با لباس های جدید کثیف در گوشه اتاق مواجه شویم این مدل با قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو این مشکل را حل کرده و در دسترس بودن لباسشویی قرار می گیرد ماشین اعمال می شود.

ویژگی ضد حساسیت (Allergy Care) از دیگر ویژگی های موجود در این مدل است و سلامت خانواده را تضمین می کند. درام کریستالی برای پردازش الیاف لباس (لانه زنبوری) از دیگر عناصر این محصول است. سیستم تعادل خودکار لباس (Auto Balance) برای این محصول در نظر گرفته شده است تا تعادل تجهیزات را با توجه به وزن لباس حفظ کند.

برنامه دعوت

• 16 برنامه شستشو این مدل را به یک ماشین لباسشویی همه کاره تبدیل کرده است. علاوه بر این، این محصول ایکس ویژن دارای برنامه شستشوی 15 دقیقه ای است که در زمان کوتاهی بسیار مفید است.

• یکی دیگر از کاربردها برنامه شستشوی خودکار است، اما نگران کثیف شدن وسایل نباشید. همچنین در صورت قطعی برق، این محصول می تواند برنامه شستشو را ادامه دهد.

انتخاب محصولات ایرانی علاوه بر کمک به اقتصاد کشور و حمایت از محصولات ایرانی، از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید می توانید مدل TM84-BWBL با ظرفیت 8 کیلوگرم ایکس ویژن را در نظر بگیرید و در صورت تمایل در سایت 19 کالا حساب شخصی باز کنید تا با خیال راحت خرید کنید.

نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید