برسی؛ نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72 ظرفیت 7 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72 ظرفیت 7 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

لباسشویی

نقد و بررسی ماشین لباسشویی Xvision مدل TM72 ظرفیت 7 کیلوگرم

امروزه کمتر خانه ای را می توان یافت که از ماشین لباسشویی استفاده نکند. این وسیله یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی است که شستن لباس ها را آسان می کند. خانم‌های خانه‌دار می‌توانند بدون نگرانی از پس تمام کارهای خانه برآیند و نگران یک سبد پر از لباس‌هایی نباشند که باید شسته شوند. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72 برای آقایان روسی که به دنبال خرید جهیزیه هستند و خانم هایی که به دنبال ارتقاء لوازم منزل مخصوصا خرید ماشین لباسشویی هستند پیشنهاد می شود. در ادامه با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا می شویم.

ظرفیت ماشین لباسشویی یکی از ویژگی های مهم است که بر اساس تعداد افراد خانه و میزان استفاده مشخص می شود. ماشین لباسشویی مدل Xvision TM72 با ظرفیت 7 کیلوگرم در ابعاد 52*59.5*85 سانتی متر و وزن 57 کیلوگرم. از آنجایی که این مدل درب از جلو می باشد باید دقت داشته باشید که آن را در جای مناسب نصب کنید تا هنگام باز و بسته شدن درب مشکلی پیش نیاید و زاویه باز شدن درب این دستگاه 140 درجه است.

موتور مورد استفاده در ماشین لباسشویی Xvision TM72 از نوع اینورتر BLDC بوده که بسیار قدرتمند بوده و در تجهیزات با تکنولوژی روز دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل استفاده از این موتور، دستگاه صدا و لرزش کمی تولید می کند و همچنین انرژی کمی مصرف می کند که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. لازم به ذکر است که سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه می باشد که بر اساس استاندارد بهترین مقدار در نظر گرفته می شود.

نشانگر مصرف انرژی هر دستگاه نشان دهنده مصرف انرژی آن است. این ماشین لباسشویی Xvision دارای رتبه انرژی +++A است که به معنای بهترین مصرف برق و آب است. با توجه به این ویژگی، این دستگاه یکی از کم مصرف ترین دستگاه ها می باشد که برای مصرف کنندگان اهمیت زیادی دارد.

تعداد برنامه های شستشو یکی از نقاط قوت تمامی ماشین های لباسشویی است که به شما این امکان را می دهد تا بر اساس نوع لباس بهترین برنامه را انتخاب کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. ماشین لباسشویی Xvision TM72 دارای 16 برنامه شستشوی مختلف است که گزینه های مختلفی را در اختیار افراد قرار می دهد.

از ویژگی های این دستگاه می توان به قابلیت افزودن لباس در حین کار، برنامه شستشوی 15 دقیقه ای، سیستم کنترل جریان آب، درام کریستالی برای مراقبت از الیاف لباس، سیستم تاخیر در زمان شستشو، کنترل مانیتور هوشمند دمای آب، سیستم تعادل خودکار اشاره کرد. لباس، برنامه ضد حساسیت، سیستم ضد نشتی و قابلیت ادامه برنامه شستشو در صورت قطع برق.

مدل ماشین لباسشویی Xvision TM72 از نمایشگر LED استفاده می کند که زمان باقی مانده شستشو و بیشتر را نشان می دهد و درام نیز از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

برای خانواده های دارای فرزند همیشه این نگرانی وجود دارد که کودک ناگهان به ماشین لباسشویی برود و آسیب های جبران ناپذیری به خانواده وارد کند. این ماشین لباسشویی دارای قفل کودک می باشد تا نگران سلامتی فرزندان دلبندتان نباشید. این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است که در هر کدام از این رنگ ها طراحی جذابی دارد.

ماشین لباسشویی جلو نسبت به مدل درب بالا مقرون به صرفه تر است زیرا آب کمتری مصرف می کند، انرژی کمتری مصرف می کند و به دلیل چرخش لباس ها سریع خشک می شود و فضای کمتری اشغال می کند یعنی فضای بالا. می توان از آنها به خوبی استفاده کرد.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید ما ماشین لباسشویی Xvision مدل TM72 را به شما پیشنهاد می کنیم.

نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72 ظرفیت 7 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72 ظرفیت 7 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72 ظرفیت 7 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید