برسی؛ نقد و بررسی فود سیور سایا پارس خزر مدل فلاویا

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی فود سیور سایا پارس خزر مدل فلاویا و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

پارس خزر

کانسپت انبار غذای سایا پارس خزر مدل فلاویا

ظروف نگهداری مواد غذایی جزو پرکاربردترین لوازم آشپزخانه هستند. استفاده از این ظروف کمک می کند تا فضای داخلی یخچال شما زیبا و مرتب به نظر برسد و نقش مهمی در تازه نگه داشتن مواد غذایی دارد. همچنین استفاده از این ظروف به این معنی است که نیازی به استفاده از کیسه فریزر ندارید.

امروزه مردم بیشتر وقت خود را در محل کار، مدرسه یا مسافرت می گذرانند، بنابراین غذا خوردن در بیرون از خانه ضروری است. بنابراین داشتن ظروف خوب و خوب برای حمل غذا ضروری است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد چنین ظروفی این است که درب محکمی دارند و بین بیرون و داخل آن تبادل اکسیژن وجود ندارد.

ظرف نگهداری مواد غذایی سایا از 3 قسمت تشکیل شده و مستطیل شکل بوده و از بدنه ای پلاستیکی بهره می برد. این ظروف قابل استفاده در مایکروویو هستند و خبر خوب این است که در ماشین ظرفشویی نیز قابل شستشو هستند.

درب های استفاده شده روی این ظروف حاوی یک ماده واشر سیلیکونی است که با بیرون راندن هوا و ایجاد خلاء در ظرف مانع از رشد و گسترش باکتری ها در ظرف می شود و همچنین از نفوذ بیش از حد هوا و رطوبت جلوگیری می کند خود علت فساد مواد غذایی روی درب این ظروف نیز دریچه ای تعبیه شده است که هنگام گرم کردن غذا در مایکروویو بخار را آزاد می کند.

این ظروف می توانند مواد غذایی زیر را در خود ذخیره کنند:

پنیر به مدت 40 روز در یخچال

شیرینی به مدت 7 روز در یخچال

انواع شیرینی خشک به مدت 18 روز در یخچال

انواع نان به مدت 15 روز در یخچال

سوسیس به مدت 21 روز در یخچال

گفته می شود از ظروف نگهداری فلاویا سایا پارس خزر می توان برای نگهداری مواد خشک مانند حبوبات در خارج از یخچال استفاده کرد. همچنین قابلیت قرار دادن ظروف در داخل آن وجود دارد که به فضای زیادی برای نگهداری آنها نیاز ندارید. خرید ظرف نگهداری مواد غذایی 3 تکه سایا برای هر آشپزخانه ایرانی یک امر ضروری است.

نقد و بررسی فود سیور سایا پارس خزر مدل فلاویا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی فود سیور سایا پارس خزر مدل فلاویا" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی فود سیور سایا پارس خزر مدل فلاویا"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید