برسی؛ نقد و بررسی فن هیتر سایا پارس خزر مدل FH-2020

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی فن هیتر سایا پارس خزر مدل FH-2020 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

الکتریکی

بررسی فن خشک کن سایا پارس خزر مدل FH-2020

با شروع فصل سرما و افزایش خرید وسایل گرمایشی یکی از پرطرفدارترین آنها لوله آب است. این محصول پارس خزر قابلیت رقابت با نمونه های مشابه خارجی را دارد و می تواند بازار محصولات لوازم برقی داخلی را مدیریت کند. یکی از گران ترین مدل های بخاری فن دار سایا پارس خزر مدل FH-2020 می باشد که طراحی ظریف و چشمگیری دارد و فرآیند گرمایش فضاهای کوچک را ساده می کند. طول بخاری فن دار 280، عرض 240 و ارتفاع 120 میلی متر و وزن آن 1.25 کیلوگرم می باشد.

فن هیتر سایا پارس خزر مدل FH-2020 قابل قرار دادن روی زمین و روی میز بوده و مسافت 10 متر را پوشش می دهد. نصب و اجرای آن باعث شده است که مشتریان کمتر نگران این موضوع نیز باشند. بخاری فن دار سایا پارس خزر FH-2020 به دلیل مزیت تولید کم صدا، طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، طراحی جمع و جور و وزن سبک آن، استفاده از آن را در انواع محیط ها آسان کرده و بسیاری از کاربران تمایل خود را نسبت به آن ابراز کرده اند.

فن خشک کن سایا پارس خزر مدل FH-2020 دارای قدرت گرمایش 2000 وات می باشد که نشان دهنده قدرت تولید انرژی گرمایی بوده و هزینه زیادی برای این محصول در نظر گرفته می شود. این پنکه از امکاناتی مانند قابلیت تنظیم دما بهره می برد که به شما امکان می دهد بر اساس موقعیت و سلیقه فردی دمای منزل یا محل کار را تنظیم کنید.

روند کار این بخاری پارس خزر به این صورت است که با عبور اجزای الکتریکی از عناصر دستگاه گرما تولید می کند و این گرما از طریق اکستنشن به محیط منتقل می شود. در واقع با کمک فن ها، هوای محیط بهتر به گردش در می آید و در نتیجه منجر به گرم شدن سریعتر فضا می شود. این بخاری برقی از نظر ایمنی پیشرفته بوده و دارای ترموستات ایمنی می باشد. این ترموستات از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند و دمای محیط را حفظ می کند.

بخاری سایا پارس خزر مدل FH-2020 قدرت گرمایش بیشتری نسبت به سایر بخاری ها دارد و سطح وسیع تری را پوشش می دهد. راندمان آن بسیار بالاست و به سرعت محیط را با حداقل مصرف انرژی گرم می کند و دما را در محیط پخش می کند. ضمناً با خاموش شدن دستگاه حرارت برای مدت کوتاهی باقی می ماند و محیط به یکباره دما را کاهش نمی دهد.

فروشگاه اینترنتی 19 کالا عرضه کننده محصولات باکیفیت می باشد، در صورت تمایل به خرید شیر آب می توانید برای مشاهده انواع مدل ها به سایت ما مراجعه نمایید.

نقد و بررسی فن هیتر سایا پارس خزر مدل FH-2020

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی فن هیتر سایا پارس خزر مدل FH-2020" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی فن هیتر سایا پارس خزر مدل FH-2020"، کلیک کنید.