برسی؛ نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل XL 802

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل XL 802 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

بررسی فر سفارشی سینگر مدل XL 802

شرکت صنعتی سینگر یکی از برندهای موفق داخلی می باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی توانست به برندی معروف در بین تولیدکنندگان داخلی تبدیل شود. به عبارتی سینگر با استفاده از ایده های خلاقانه و منحصر به فرد توانست از بسیاری از شرکت های دیگر در تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات گرم پیشی بگیرد. یکی از محصولات محبوب این برند، فر توکار سینگر مدل XL 802 در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

بسیاری از وسایل مانند یخچال، لوازم خانگی، سینک ظرفشویی و غیره در مرکز توجه آشپزخانه هستند. یکی دیگر از عناصری که پس از ورود به آشپزخانه توجه بیننده را به خود جلب می کند، فر است. این دستگاه در زندگی مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید نیازهای خانواده در آشپزی را برطرف کند که با توجه به انتظارات مردم در مدل های مختلف تولید و ارائه می شود. اگر کیک و شیرینی، مرغ و ماهی تنوری، پیتزا و غذاهای مشابه درست می کنید، حتما در آشپزخانه فر داشته باشید. از آنجایی که در طراحی مدرن آشپزخانه، وسایل جمع و جور و سبک حرف اول را می زند، اجاق های توکار بر دیگر انواع فر ترجیح داده می شوند. فر توکار طراحی زیبایی دارد که در دیوار یا کابینت قرار می گیرد و از بقیه قسمت های آشپزخانه به خوبی استفاده می کند. فر وسیله ای است که می تواند غذا را در فضای بسته در دمای بین 50 تا 300 درجه سانتیگراد بپزد. با استفاده از این دستگاه تجربه آشپزی راحت تر و سریع تری در اختیار کاربر قرار می گیرد. غذاهای زیادی هستند که باید پخته شوند تا درست بپزند و حرارت از ته و بالا به یک اندازه به آنها برسد تا زیر آن نسوزد و روی آن سرخ شده و سوخته باقی نماند

وضعیت:

اولین چیزی که در خرید لوازم آشپزخانه بسیار مهم است اندازه و ظرفیت آن است. اندازه و ظرفیت هر وسیله باید متناسب با اندازه آشپزخانه و نیازهای خانواده باشد. فر توکار سینگر مدل XL 802 در سایزهای عرض 760، ارتفاع 590، عمق 530 و ظرفیت 80 لیتر موجود می باشد. میزان مصرف انرژی این دستگاه A; این رتبه بندی نشان دهنده صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه است. این دستگاه از منبع انرژی الکتریکی استفاده می کند. انرژی اصلی برای پخت و پز، پخت و پز و سایر تجهیزات مشابه از طریق برق تامین می شود. این دستگاه به دلیل داشتن تایمر دیجیتال تمام لمسی یکی از پرطرفدارترین اجاق های توکار محسوب می شود.

درب شیشه ای 3 لایه با نمای شیشه ای تمام سفید جلوه خاصی به این فر بخشیده است. هوای بین شیشه ها به عنوان عایق عمل می کند و از اتلاف حرارت جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که کف فر دارای ریل تلسکوپی بوده و از سیستم حفاظت حرارتی بهره می برد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به حداکثر توان مصرفی 1500 وات، حداکثر دمای فر 240 درجه سانتیگراد، قفل کودک، پنکه هوشمند سه بعدی با فن کانوکشن، جداسازی آسان قسمت داخلی برای تمیز کردن، سینی لعابدار و قفسه کباب استیک اشاره کرد.

با خرید فر توکار، لذت آشپزی راحت و سریع را به خانم های خانه هدیه دهید.

نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل XL 802

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل XL 802" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل XL 802"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید