برسی؛ نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل SLA 2W

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل SLA 2W و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

بررسی مدل فر سینگر SLA 2W

شرکت صنعتی سینگر یکی از برندهای موفق داخلی می باشد. این شرکت در سال 1371 شروع به کار کرد و در مدت محدودی توانست به برندی معروف در بین تولیدکنندگان داخلی تبدیل شود. به عبارتی سینگر با استفاده از ایده های خلاقانه و منحصر به فرد توانست از بسیاری از شرکت های دیگر در تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات گرم پیشی بگیرد. یکی از محصولات محبوب این برند، فر توکار سینگر مدل SLA 2W در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

بسیاری از وسایل مانند یخچال، لوازم خانگی، سینک ظرفشویی و … در مرکز توجه آشپزخانه هستند. یکی دیگر از عناصری که پس از ورود به آشپزخانه توجه بیننده را به خود جلب می کند، فر است. این دستگاه در زندگی مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید پاسخگوی نیاز خانواده در آشپزی باشد که بسته به انتظار افراد در مدل های مختلف تولید و ارائه می شود. اگر دوست دارید کیک و شیرینی، مرغ و ماهی تنوری، پیتزا و غذاهای مشابه بپزید، حتما در آشپزخانه خود فر داشته باشید. از آنجایی که در طراحی آشپزخانه مدرن، وسایل جمع و جور و سبک حرف اول را می زند، اجاق های توکار بر دیگر انواع فر ترجیح داده می شوند. فر توکار طراحی زیبایی دارد که در دیوار یا کابینت قرار می گیرد و از بقیه قسمت های آشپزخانه به خوبی استفاده می کند. فر وسیله ای است که می تواند غذا را در فضای بسته در دمای بین 50 تا 300 درجه سانتیگراد بپزد. با استفاده از این دستگاه تجربه آشپزی راحت تر و سریع تری در اختیار کاربر قرار می گیرد. غذاهای زیادی هستند که باید پخته شوند تا خوب بپزند و حرارت از ته و بالا با آنها برابر باشد تا ته غذا نسوزد و روی آن خام و گوشتی باقی نماند. .

وضعیت:

اولین نکته ای که در خرید لوازم خانگی به خصوص لوازم آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است اندازه و ظرفیت آنهاست. اندازه و ظرفیت هر دستگاه باید با اندازه آشپزخانه و نیازهای خانواده مطابقت داشته باشد. فر توکار سینگر مدل SLA 2W در سایزهای عرض 595 و ارتفاع 595 و عمق 545 و ظرفیت 58 لیتر موجود می باشد. میزان مصرف انرژی این دستگاه A; این رتبه بندی نشان دهنده صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه است. این دستگاه فقط از برق استفاده می کند. انرژی اصلی برای پخت و پز، کباب کردن، جوجه گردان و… از برق تامین می شود. اگر در مورد برنامه پخت صحبت کنیم به این معنی است که روش استفاده از فر ترکیبی که با توجه به نوع غذا در فرهای مختلف متفاوت است. بنابراین این دستگاه دارای 9 حالت پخت می باشد این دستگاه به دلیل اینکه شامل دستگاه های جوجه کشی و گریل می باشد یکی از پرکاربردترین فرهای توکار محسوب می شود. درب شیشه ای 3 لایه با نمای شیشه ای تمام سفید جلوه خاصی به این فر بخشیده است. هوای بین شیشه ها به عنوان عایق عمل می کند و از اتلاف حرارت جلوگیری می کند. این دستگاه از 3 نمایشگر دیجیتال و 2 تایمر دیجیتال برای تعیین هشدارهای زمان پخت و تنظیمات زمان پخت استفاده می کند. لازم به ذکر است که کف آن تلسکوپی و دسته آن فولادی می باشد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به حداکثر توان مصرفی 1500 وات، حداکثر دمای فر 240 درجه سانتیگراد، واشر سقفی (سقف)، تفکیک آسان فضای داخلی برای نظافت، پنکه پخت هوشمند سه بعدی با فن کانوکشن، روستر سقفی اشاره کرد. گرمایش سقفی ) ) سیستم حفاظت از حرارت هوشمند، تابه لعابی آسان و قفسه گریل استیک.

نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل SLA 2W

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل SLA 2W" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی فر توکار سینجر مدل SLA 2W"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید