برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-32HDC310B

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-32HDC310B و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

تلویزیون

بررسی تلویزیون هوشمند بلاست مدل BTV-32HDC310B

مدل Blast TV BTV-32HDC310B یکی دیگر از محصولات جدید این برند است که با ارزش خرید بالا در رده محصولات خانگی قرار می گیرد. اگر می خواهید بدانید که آیا قیمت تلویزیون بلاست مدل BTV-32HDC310B ارزش خرید دارد یا خیر، با ما همراه باشید تا در فروشگاه اینترنتی 19 کالا به بررسی تلویزیون هوشمند بلاست مدل BTV-32HDC310B بپردازیم.

طراحی تلویزیون هوشمند بلاست مدل BTV-32HDC310B

ابعاد تلویزیون بلست اسمارت مدل BTV-32HDC310B حدود 427*72*720 میلی متر و وزن آن بدون استفاده از پایه 3.9 کیلوگرم می باشد. این تلویزیون را می توان به راحتی بر روی دیوار نصب کرد و روی میز قرار داد، می توانید از دو پایه پروانه ای شکل که در جعبه موجود است استفاده کنید در صورت تمایل به خرید تلویزیون بلست BTV-32HDC310B می توانید قیمت بلست را بررسی کنید وب سایت را دنبال کنید 19 کالا…

موارد مربوط به تلویزیون Blast BTV-32HDC310B

اولین ویژگی کاربردی تلویزیون ال ای دی بلست اسمارت مدل BTV-32HDC310B این است که می توانید گوشی خود را از طریق پورت MHL به آن متصل کنید. این تلویزیون همچنین از عملکرد PVR پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید محتوا را مستقیماً روی یک درایو فلش ضبط کنید. BTV-32HDC310B LED Blast TV همچنین لیستی از زمان پخش و اطلاعات برنامه های تلویزیونی را نمایش می دهد. این فناوری با فشار دادن دکمه EPG ظاهر می شود.

کیفیت صفحه نمایش و اسپیکر تلویزیون ال ای دی هوشمند بلاست مدل BTV-32HDC310B

صفحه نمایش تخت 32 اینچی تلویزیون بلست ال ای دی مدل BTV-32HDC310B از نوع DLED بوده و از نظر کیفیت و رنگ عملکرد خوبی از خود نشان می دهد و یکی از دلایلی است که کاربران تمایل به خرید تلویزیون با قیمت مناسب دارند. مدل. این تلویزیون همچنین رنگ های مضر مانند نور آبی مخرب چشم را برای محافظت از چشم حذف می کند. فرمت های ویدئویی AVI، MKV، MOV، MP4 و فرمت های تصویر BMP، JPEG، JPG، PNG در تلویزیون Blast مدل BTV-32HDC310B پشتیبانی می شود. از مدل های نمایشگر می توان به داینامیک، کاربری و استاندارد اشاره کرد که این محصول از دو بلندگو در پایین بدنه بهره می برد که در مجموع توان 18 وات را ارائه می دهند. هر دو بلندگو از عملکرد صدای فراگیر نیز پشتیبانی می کنند تا با پخش صدا به صورت سه بعدی، تجربه ای فراگیرتر در هنگام تماشای فیلم ایجاد کنند. از نظر صدا، این مدل از کدک های AAC، OGG، WMA پشتیبانی می کند.

موارد مرتبط با BTV-32HDC310B BTV-32HDC310B

امکان اتصال فلش به تلویزیون هوشمند مدل Blast BTV-32HDC310B از طریق USB وجود دارد. همچنین دو پورت برای اتصال کابل های HDMI در قسمت پشتی تعبیه شده است که کاربردهای زیادی مانند اتصال کامپیوتر به تلویزیون دارد. همچنین یک پورت VGA برای اتصال مانیتور وجود دارد. در مورد پورت های دیگر، می توان در مورد ترکیب AV و ARG (برای اتصال تجهیزات صوتی) صحبت کرد.

قیمت و زمان عرضه Blast TV BTV-32HDC310B

با توجه به قیمت بلست تی وی BTV-32HDC310B و نظارت بر شرایط، این محصول در قبال پولی که برای خرید پرداخت می شود و نسبت به سایر برندها تجهیزات خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و به همین دلیل گفته می شود که دارای قیمت بالا با توجه به Blast TV BTV-32HDC310B آیا به نظر شما ارزش خرید دارد؟ آیا تجربه استفاده از این برند تلویزیون را دارید؟ با به اشتراک گذاشتن تجربیات مشتریان، نظرات و تجربیات خود را با ما و دوستان 19 کالا به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-32HDC310B

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-32HDC310B" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون هوشمند بلست مدل BTV-32HDC310B"، کلیک کنید.