برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

یکی از مدل ها تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل gtv-50lu722s به دلیل قیمت و کیفیت مناسب توجه بسیاری از افرادی که قصد خرید تلویزیون را دارند به خود جلب کرده است. به طور کلی سیاست بازاریابی و قیمت های این برند حتی برای محصولات باکیفیت و باکیفیت که ویژگی های فراوانی دارند نیز شاخصی متعادل و معقول محسوب می شود.

به نظر شما یک تلویزیون خوب چه ویژگی هایی دارد؟ هنگام خرید تلویزیون به چه نکاتی بیشتر توجه می کنید؟ آیا تلویزیون هوشمند برای شما مهم است؟ یا شما جزئی از یک برند خاص هستید؟ در بین برندهای مختلف ایرانی و خارجی فعال در بازار، جی پلاس یکی از معتبرترین و محبوب ترین برندها می باشد. با ما بمان تلویزیون gplus gtv-50lu722s ببینیم این مدل ارزش خرید داره یا نه؟

قیمت تلویزیون جی پلاس 50lu722s

تلویزیون های هوشمند اغلب گران تر از مدل های استاندارد هستند. اما عوامل دیگری مانند نوع برند، داخلی یا خارجی و… در قیمت آنها تاثیرگذار است. در بین مدل های هوشمند قیمت 50lu722s می تواند و گزینه خوبی برای خرید تلویزیون محسوب می شود. دانستن در مورد قیمت تلویزیون 50lu722s و از تخفیف های فصلی قیمت تلویزیون جی پلاس با 19 محصول در فروشگاه اینترنتی ما برخوردار شوید.

قیمت خرید تلویزیون gtv-50lu722s

مدل جی پلاس gtv-50lu722s این تلویزیون هوشمند با کیفیت صفحه نمایش خوب و قدرت صدای عالی است. جدا از برندسازی حرفه ای این محصول و طراحی زیبا و جذاب آن، قیمت بسیار مناسبی دارد که نشان از ارزش این محصول دارد. همچنین به لطف گارانتی 18 ماهه گلدیران که کیفیت محصول را تضمین می کند، می توانید با خیال راحت مدلی را برای خرید انتخاب کنید.

توضیحات تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

در شرایط زیر تلویزیون gplus gtv-50lu722s ما از زوایای مختلف به آن نگاه می کنیم:

به نظر می رسد

به جرات می توان گفت که صفحه نمایش مهمترین بخش تلویزیون است. اگر می‌خواهید از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی لذت ببرید، باید دستگاهی را انتخاب کنید که صفحه نمایش خوبی را ارائه دهد. این تلویزیون یک صفحه نمایش LED 50 اینچی با وضوح منحصر به فرد و منحصر به فرد 3840 x 2160 یا 4K ارائه می دهد که میلیاردها رنگ غنی را نمایش می دهد و لذتی وصف ناپذیر از تماشای تلویزیون را به شما هدیه می دهد. ذکر آن نیز ضروری است تلویزیون 50lu722s جی پلاس از فناوری HDR10 نیز پشتیبانی می کند.

صدا

gtv-50lu722s دارای سیستم صوتی دو کاناله و دو بلندگو با توان هر کدام 10 وات برای این مدل در نظر گرفته شده است. به طور کلی توان خروجی صدا 20 وات است که نشان دهنده قدرت صدای بالای این مدل است و شما را به سایر تجهیزات صوتی بی نیاز می کند. همچنین استاندارد صدای دالبی فاکتوری است که برای این محصول در نظر گرفته شده است که صدایی بی نظیر و باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

ورودی ها و خروجی ها

تعداد پورت های USB طراحی شده برای این مدل 2 عدد می باشد همچنین سه عدد پورت HDMI برای این تلویزیون G+ تعبیه شده است که عدد مناسبی برای تلویزیون می باشد. با این مدل می توانید با استفاده از بلوتوث و خروجی هدفون به شبکه وای فای متصل شوید. این در حالی است که خروجی دیجیتال صوتی-اپتیکال، LAN و ورودی یکپارچه از دیگر قابلیت های ورودی و خروجی این تلویزیون G+ است.

سیستم عامل

تنها تفاوت تلویزیون معمولی با تلویزیون هوشمند در سیستم عامل آن است. تلویزیون 50lu722s این دستگاه از سیستم عامل اندروید 9.0 پشتیبانی می کند و یک پردازنده 4 هسته ای برای آن طراحی شده است. حجم حافظه رم این مدل 2 گیگابایت است و تا 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. با استفاده از این تلویزیون هوشمند می توانید در اینترنت بگردید، به موسیقی گوش دهید و از کنترل جادویی برای کنترل آسان و ساده استفاده کنید.
علاوه بر این می توانید به راحتی به این تلویزیون متصل شده و اطلاعات خود را از طریق تلفن همراه خود انتقال دهید. نرم افزار اشتراک گذاری الکترونیکی، امکان نمایش صفحه نمایش موبایل بر روی تلویزیون و همچنین روشن شدن تلویزیون از روی گوشی از دیگر امکاناتی است که این مدل ارائه می کند.

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50LU722S سایز 50 اینچ"، کلیک کنید.