برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40LH612N سایز 40 اینچ

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40LH612N سایز 40 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40LH612N سایز 40 اینچ

برند جی پلاس که در صنایع مختلف تولید تلویزیون عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و توانسته مشتریان خود را به عنوان یک برند ایرانی و داخلی پیدا کند، تولید تلویزیون های هوشمند را نیز در دستور کار خود قرار داده است. اگر می خواهید تلویزیون هوشمند با قیمتی مقرون به صرفه بخرید، تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل gtv-40lh612n این یکی از آن تلویزیون هایی است که باید به آن توجه کنید.

خرید تلویزیون GTV-40LH612N GTV

تلویزیون J+ مدل gtv 40lh612n اگر به خانه نگاه کنید، یکی از گران ترین خانه های موجود در بازار محسوب می شود. این تلویزیون جی پلاس کیفیتی مشابه برندهای خارجی را با قیمت پایین تری به شما می دهد.

قیمت خرید تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل gtv 40lh612n سایز 40 اینچ

تلویزیون G+ مدل gtv-40lh612n نه تنها هوشمند است و امکانات زیادی دارد، بلکه اگر همان تلویزیون را از برند وارداتی خریداری کنید، قیمت این محصول 2 یا 3 برابر می شود. ناگفته نماند که گلدیران گارانتی و خدمات پس از فروش عالی را برای محصولات جی پلاس ارائه می دهد.

موارد مربوط به GTV-40LH612N GTV-40LH612N

در ادامه مشخصات این تلویزیون هوشمند را از جنبه های مختلف بررسی خواهیم کرد:

او انجام داد

وقتی برای اولین بار این تلویزیون را می بینید اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند قطر کم و صفحه تخت با حاشیه های بسیار کوچک است که باعث بهتر شدن این محصول می شود. همچنین تلویزیون gtv-40lh612n دارای 2 پایه قابل قرار دادن روی میز و قابل اتصال به دیوار.

به نظر می رسد

صفحه نمایش شاید بزرگترین مسئله در تعیین کیفیت تلویزیون باشد و قیمت و رضایت مشتری به کیفیت صفحه نمایش برمی گردد. خوشبختانه جی پلاس در این مدل از پنل VA و نمایشگر LED استفاده کرده است که باعث بهبود کنتراست و رنگ تصویر و همچنین بهترین مصرف انرژی نسبت به نسخه LCD شده است. وضوح فول اچ دی این صفحه نمایش، تماشای فیلم را بیش از هر زمان دیگری لذت بخش می کند.
استانداردهای صدای این تلویزیون نیز به خوبی رعایت شده و جی پلاس این دستگاه را به صدای دالبی و خروجی صدای دیجیتال مجهز کرده است. به علاوه این تلویزیون دارای بلندگوهای دو کاناله 16 واتی می باشد.

ورودی ها و خروجی ها

تقریبا تمام پورت های لازم در این تلویزیون تعبیه شده است. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40LH612N از سه پورت HDMI پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سه دستگاه خود را به راحتی متصل کنید. همچنین دارای دو پورت USB می باشد. این تلویزیون همچنین از شبکه LAN، وای فای و هدفون پشتیبانی می کند و همچنین یک گیرنده دیجیتال برای تماشای کانال های HD ایرانی وجود دارد.

سیستم عامل و سایر امکانات

شکی نیست که سیستم عامل در تلویزیون هوشمند بسیار مهم است. این برند به خوبی این مشکل را درک کرده و از اندروید نسخه 9 و پردازنده 4 هسته ای استفاده کرده است. رم این تلویزیون 1 گیگابایت است و فضای داخلی آن 8 گیگابایت است.
از دیگر ویژگی های مهم مدل GTV-40LH612N می توان به قابلیت اتصال به گوشی، همگام سازی صفحه گوشی با تلویزیون و روشن شدن تلویزیون با گوشی اشاره کرد. همچنین، پشتیبانی از شبکه HD، حالت صرفه جویی در انرژی برای مصرف انرژی کمتر، تغییر زمان و پخش زنده را به این ویژگی ها اضافه کنید.
در پایان باید گفت جی پلاس برای جلب رضایت مشتریان خود که ارزش خرید بسیار بالایی در مقایسه با همتایان خود دارد، تمام سنگ های بازار را به بازار عرضه کرده و تلویزیونی باکیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت روانه بازار کرده است. محصولات خارجی

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40LH612N سایز 40 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40LH612N سایز 40 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-40LH612N سایز 40 اینچ"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427