برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU745 – سایز 55 اینچ؛ یک مدل تمام عیار از برند ایکس ویژن

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU745 – سایز 55 اینچ؛ یک مدل تمام عیار از برند ایکس ویژن و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision XTU745 – سایز 55 اینچ; مدل فول برند ایکس ویژن

اهمیت تلویزیون به حدی است که نمی توانیم خانه ای را بدون آن تصور کنیم. بنابراین می توان آن را یکی از کالاهای مصرفی دانست که بسیار مهم و پرتقاضا می باشد. شرکت های زیادی هستند که مدل های مختلف تلویزیون را با امکانات و مشخصات خوب و متنوع روانه بازار می کنند. ایکس ویژن یکی از برندهای تولید کننده مدل تلویزیون در کشور است که می توانید در خرید تلویزیون به آن توجه کنید.

مدل های ارائه شده توسط این شرکت بسیار متنوع است به همین دلیل نیاز و سلیقه خریداران را پوشش می دهد که این یک مزیت برای این شرکت محسوب می شود. این شرکت هر ساله تلویزیون های هوشمند و معمولی را در اندازه های مختلف تولید می کند. در ادامه به معرفی برخی از مشخصات تلویزیون ال ای دی هوشمند Xvision مدل 55XTU745 – سایز 55 اینچ می پردازیم.

طرح:

در رابطه با طراحی تلویزیون هوشمند Xvision مدل 55XTU745 باید گفت که صفحه نمایش آن تخت بوده و انحنای خاصی ندارد اما بسیار شیک و زیبا ساخته شده است که زیبایی زیورآلات ایرانی را دو چندان می کند. خانه ابعاد این محصول 263.5 x 805.5 x 1232 میلی متر و وزن آن 13.9 کیلوگرم می باشد. این مدل دارای پایه رومیزی است، البته قابل اتصال به دیوار نیز می باشد. X Vision در این مدل سعی کرده تا حد امکان ضخامت را کاهش دهد و نتیجه آن یک مدل بسیار نازک و شیک است که می توانید تصور کنید مکمل دکوراسیون منزل شماست.

نشان داده شده:

شکی نیست که نمایشگر تلویزیون چیزی است که باید برای خریدار حساس باشد. استفاده از صفحه نمایشی که رنگ های جذاب، طبیعی و کیفیت رضایت بخشی را ارائه می دهد، کیفیت کلی یک تلویزیون را تعیین می کند. تلویزیون هوشمند Xvision XTU745 مدل 55 را می توان یک مدل کامل دانست که با استفاده از آخرین فناوری تصویربرداری تصویری عالی را در اختیار شما قرار می دهد. نوع پنل مورد استفاده LED بوده و وضوح 3840×2160 پیکسل را ارائه می دهد. کیفیت تصویر ULTRA HD 4K یکی دیگر از مواردی است که برای ارائه تصویری برجسته به این مدل تلویزیون Xvision استفاده شده است. صدا نیز بسیار مهم و ضروری است.

صدا:

تعداد بلندگوهای این مدل تلویزیون Xvision دو عدد گرفته شده و توان کل 30 وات است. همچنین از فناوری Pure Sound برای ارائه صدایی شفاف و قدرتمند استفاده می کند. صدای دالبی نیز صدای فراگیر خوبی را برای این تلویزیون به ارمغان آورد.

ورودی ها و خروجی ها:

شکی نیست که تعداد و نوع پورت های ورودی و خروجی از جمله مواردی است که باید بر اساس نیاز و ترجیحات خود قبل از خرید تلویزیون به آن ها دقت کنید. در این مورد می توان گفت تلویزیون 55 XTU745 از دو پورت USB و سه پورت HDMI بهره می برد. علاوه بر این، از رابط ورودی و پورت LAN و خروجی هدفون نیز پشتیبانی می کند. همانطور که گفتیم این مدل یکی از مدل های هوشمند این سازنده است، بنابراین از وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند. با تمام این موارد می توان این مدل را یک مدل کامل و کاربردی دانست.

از دیگر قابلیت های هوشمند می توان به قابلیت ضبط تصاویر در USB، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه داخلی (ماشین زمان) و … اشاره کرد. این تلویزیون هوشمند دارای سیستم عامل اندروید نسخه 6 بوده و پردازنده آن چهار هسته ای است. اگر مدل های دیگری با قابلیت های مختلف مد نظر دارید، می توانید لیست قیمت تلویزیون ایکس ویژن را در سایت فروش 19 کالا بررسی کنید.

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU745 – سایز 55 اینچ؛ یک مدل تمام عیار از برند ایکس ویژن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU745 – سایز 55 اینچ؛ یک مدل تمام عیار از برند ایکس ویژن" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU745 – سایز 55 اینچ؛ یک مدل تمام عیار از برند ایکس ویژن"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427