برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N سایز 50 اینچ

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N سایز 50 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

نقد و بررسی LED TV Plus مدل GTV-50LH512N سایز 50 اینچ

gtv-50lh512n یکی از مدل های پیشرفته تلویزیون با طراحی زیبا از برند ایرانی جی پلاس. کیفیت تلویزیون G+ در بازار داخلی کشورمان به اثبات رسیده است، پس اگر قصد خرید تلویزیون G+ را دارید و مدل های مختلفی را مد نظر دارید، با ما همراه باشید. تلویزیون مدل GTV-50LH512N بیایید نگاهی به جنبه های مختلف بیندازیم و ببینیم آیا این مدل ارزش خرید دارد یا خیر؟

جی پلاس GTV-50LH512N را بخرید

در مقایسه با برندهای معروف خارج از کشور قیمت تلویزیون جی پلاس gtv-50lh512n بسیار راحت است و جزو برندهای ارزان قیمت و اقتصادی به حساب می آید. اگر قصد خرید تلویزیون غیرهوشمند را دارید و قیمت تلویزیون برایتان مهم است، می توانید خرید تلویزیون جی پلاس 50l4512n بررسی کنید برای اطلاع از قیمت روز تلویزیون جی پلاس در فروشگاه اینترنتی 19 کالا باشید.

قیمت و زمان عرضه تلویزیون جی پلاس GTV-50LH512N

شرکت گلدیران و به خصوص زیربرند آن جی پلاس بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت تولید می کند. تلویزیون J+ مدل 50l4512n با گارانتی معتبر 18 ماهه گلدیران که موید معتبر بودن محصول است و با کیفیت خوب و قیمت مناسب ارزش خرید دارد.

موارد مرتبط برای G Plus GTV-50LH512N

در ادامه مطلب LED TV Plus مدل GTV-50LH512N اندازه 50 سانتی متر را از زوایای مختلف بررسی می کنیم.

به نظر می رسد

صفحه نمایش این مدل از نوع LED و دارای سایز 50 اینچ می باشد که برای اتاق های متوسط ​​و بزرگ مناسب است. این صفحه نمایش وضوح تصویر فول اچ دی (1920×1080) را ارائه می دهد که کیفیت بالایی به حساب می آید و لذت تماشای برنامه ها و فیلم ها را برای شما دوچندان می کند. پنل GTV-50LH512N از نوع VA است و میلیاردها رنگ غنی را با زوایای دید گسترده نمایش می دهد. همچنین صفحه نمایش این تلویزیون جی پلاس تخت و بسیار جذاب است.

توضیحات صدا

سیستم صوتی این تلویزیون 2 کاناله و 2 بلندگو به صورت پیش فرض تنظیم شده است. توان کلی خروجی صدا 16 وات است که باعث می شود نیازی به تجهیزات اضافی نداشته باشید، در واقع توان هر اسپیکر 8 وات است. این مدل همچنین شامل یک سیستم کنترل صدا تطبیقی ​​است که کیفیت صدا را تضمین می کند.

ورودی ها و خروجی ها

تعداد پورت ها و پشتیبانی از پورت های مختلف مواردی هستند که باید در هنگام خرید تلویزیون به آن توجه کنید. LED TV Plus مدل GTV-50LH512N دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB. همچنین این مدل از ARC (Audio Return Channel) پشتیبانی می کند.

ویژگی های دیگر

برای این مدل تلویزیون J+ یک گیرنده دیجیتال DVBT2 با قابلیت HEVC در نظر گرفته شده است که قابلیت پخش کانال های جدید HD و FULL HD را فراهم می کند و می توانید کانال های مختلف را با آن تماشا کنید، توجه داشته باشید که این قابلیت در برخی وجود دارد. تلویزیون های موجود در بازار و همه مدل ها این ویژگی را ندارند. در واقع برای داشتن این قابلیت تلویزیون باید قابلیت HEVC را داشته باشد. حالت صرفه جویی در مصرف انرژی و ضبط دیجیتال از دیگر ویژگی های مفید این تلویزیون G+ است.

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N سایز 50 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N سایز 50 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-50LH512N سایز 50 اینچ"، کلیک کنید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427