برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XT540 سایز 55 اینچ

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XT540 سایز 55 اینچ و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XT540 سایز 55 اینچ

اگر به فکر خرید تلویزیون ایرانی هستید، می توانید روی کیفیت تلویزیون ایکس ویژن نیز حساب کنید. در واقع این برند با کیفیت و تنوع محصول خوب و با قیمت بسیار بالا پاسخگوی نیاز کاربران مختلف بوده است. فروشگاه اینترنتی 19 کالا تا کنون مدل های زیادی را در سایت قرار داده است و همچنان به بررسی تلویزیون ال ای دی 55 اینچ 55XT540 مدل 55 اینچ می پردازد. اگر به دنبال خرید تلویزیون ارزان قیمت هستید، مدل 55XT540 با امکانات می تواند انتخاب خوبی برای خرید تلویزیون باشد، دلیل آن را به شما خواهیم گفت.

طرح:

در مورد طراحی مدل 55XT540 باید گفت که این مدل دارای ابعاد 1242.11×242.75×775.08 میلی متر و وزن 13.2 کیلوگرم می باشد. قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد که علاوه بر قرار دادن آن بر روی میز، بسته به دکوراسیون منزل خود می توانید آن را روی دیوار نیز قرار دهید. ابعاد پنل های مورد استفاده 55 سانتی متر بوده و در فضاهای نسبتا بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر اندازه مدل تلویزیون، مانند تلویزیون Xvision، موارد دیگری نیز در هنگام خرید تلویزیون وجود دارد. بنابراین توصیه می شود راهنمای خرید تلویزیون در مجله ۱۹ کالا را به طور کامل مطالعه کنید.

نشان داده شده:

دومین عنصر مهم برای خریداران و تعیین کننده کیفیت کلی مدل تلویزیون صفحه نمایش است. در ادامه نحوه عملکرد تلویزیون X-Vision 55XT540 از نظر صفحه نمایش را خواهیم دید. پنل استفاده شده در این محصول ایکس ویژن نیز مانند بسیاری از مدل ها از نوع LED بوده و رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل را ارائه می دهد. کیفیت تصویر FULL HD است. اما به خاطر داشته باشید که از HDR پشتیبانی نمی کند. کیفیت صدای آن نیز خوب است و جدای از ارائه رنگ های خوب و دلنشین، می تواند تجربه بسیار خوبی در تماشای فیلم به شما بدهد. در واقع این مدل با پشتیبانی از صدای دیجیتال دالبی صدایی قدرتمند و شفاف را در اختیار شما قرار می دهد. کنترل هوشمند صدا از دیگر مزایای این تلویزیون است.

بندر:

تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XT540 دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI و بدون پورت قطعه می باشد. از وای فای و بلوتوث پشتیبانی نمی کند و هوشمند نیست. از دیگر قابلیت ها می توان به قابلیت ضبط ویدیوهایی که روی حافظه داخلی یا خارجی یا شبیه به ماشین زمان پخش می شوند نیز اشاره کرد. به طور کلی در صورت هوشمند نبودن این مدل تعداد و نوع پورت های استفاده شده توسط Xvision بر روی این تلویزیون مطابق با نیاز شما خواهد بود. این مدل با امکاناتی که دارد می تواند یکی از بهترین گزینه های با قیمت گذاری به حساب بیاید اما اگر مدل هوشمند مد نظر شماست بهتر است به لیست قیمت تلویزیون ایکس ویژن در سایت 19 کالا مراجعه کنید و مدل های هوشمند این تلویزیون را بررسی کنید. نام تجاری. .

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XT540 سایز 55 اینچ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XT540 سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 55XT540 سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427