برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK580 سایز 49 اینچ؛ مقرون به صرفه و کاربردی

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK580 سایز 49 اینچ؛ مقرون به صرفه و کاربردی و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK580 سایز 49 اینچ; آسان و کاربردی

هر روز فناوری‌های جدیدی وارد بازار می‌شود و شرکت‌های تولیدی همواره در تلاش هستند تا از جذابیت‌های بخش فناوری برای تصاحب بازار استفاده کنند. XVision یکی از این شرکت هاست. این شرکت یکی از برندهایی است که محصولات خود را در داخل کشور تولید می کند به همین دلیل بسته به نیاز مشتریان داخلی و شناخت بازار هدف اقدام به عرضه محصولات نموده است. یکی از ویژگی های متمایز این شرکت مقرون به صرفه بودن محصولات آن است که در مقایسه با برندهای خارجی از قیمت پایین تری برخوردار است، بنابراین این امر می تواند مزیت بزرگی در هنگام خرید تلویزیون باشد. محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت بخرید!

بنابراین اگر به دنبال خرید تلویزیونی هستید که تمام تجهیزات مدرن را داشته باشد و قیمت ارزان تری نسبت به برندهای خارجی موجود در بازار داشته باشد، قطعا Xvision همان برندی است که به دنبال آن هستید. این شرکت هر ساله مدل های زیادی تولید و عرضه می کند. در اینجا فروشگاه اینترنتی 19 کالا سعی می کند یکی از مدل ها را با نام تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 49XK580 سایز 49 اینچ معرفی کند.

طرح:

مانند هر دستگاه دیگری، اولین چیزی که توجه همه را به خود جلب می کند، ظاهر مدل تلویزیون است. مدل 49XK580 از طراحی تخت بهره می برد و دارای پایه رومیزی است. ابعاد این دستگاه 1103*282*700 میلی متر و وزن آن 9.86 کیلوگرم می باشد. جالب است بدانید که می توان از این دستگاه به جای مانیتور استفاده کرد.

نشان داده شده:

کمپانی ایکس ویژن همواره با ارائه عملکردهای متفاوت سعی در تنوع بخشی به محصولات خود داشته است. صفحه تلویزیون بسیار مهم است و هنگام خرید باید به آن توجه کنید. اندازه این صفحه نمایش 49 اینچ است و برای اتاق نشیمن مناسب است زیرا برای اتاق یا مکان اصلی خانه باید سایز بین 50 تا 65 اینچ را انتخاب کنید. این تلویزیون نیازهای شما را کاملا برآورده می کند. پنل به کار رفته در آن از نوع LED بوده و کیفیت تصویر FULL HD را ارائه می دهد.

تلویزیون ایکس ویژن مدل 49XK580 با کمک دو بلندگو با توان 20 وات صدای رضایت بخشی را به شما خواهد داد. این مدل برخلاف تلویزیون Xvision مدل 49xk580 رابط کاربری خوبی ندارد و آشناست اما برای کسانی که علاقه ای به امکانات هوشمند تلویزیون ندارند مناسب است.

تعداد پورت ها:

یکی از مهم ترین مواردی که هر خریدار در انتخاب مدل تلویزیون مناسب باید در نظر بگیرد این است که ببیند به چه پورت هایی نیاز دارد و مدلی را انتخاب کند که بر اساس نیاز خود پورت ها و رابط های مورد نظر خود را داشته باشد. تلویزیون xvsion 49xk580 دارای سه درگاه HDMI، دو درگاه USB، یک رابط کامپوننت است اما درگاه LAN ندارد.

این مدل از WIFI و بلوتوث پشتیبانی نمی کند اما دارای خروجی برای هدفون می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول عالی ایکس ویژن می توان به قابلیت ضبط تصاویر بر روی USB، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه داخلی (ماشین زمان) و … اشاره کرد. اگر مدل های دیگری را با قابلیت های مختلف مد نظر دارید، می توانید برای اطلاع از مدل های مختلف، لیست قیمت تلویزیون ایکس ویژن را در سایت فروش 19 کالا بررسی کنید.

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK580 سایز 49 اینچ؛ مقرون به صرفه و کاربردی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK580 سایز 49 اینچ؛ مقرون به صرفه و کاربردی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 49XK580 سایز 49 اینچ؛ مقرون به صرفه و کاربردی"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427