برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43xc580

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43xc580 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

ال ای دی

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43xc580

تلویزیون Xvision 43xc580 یکی از محبوب ترین محصولات برند Xvision است که مشخصات خوبی دارد. قیمت تلویزیون Xvision مدل 43xc580 از دیگر ویژگی های خوب این محصول است. برای بررسی تلویزیون Xvision 43xc580 با ما همراه باشید.

قیمت تلویزیون ایکس ویژن مدل 43xc580

اخیرا با توجه به نوسانات ارزی در کشور، شاهد تغییرات زیادی در بازار لوازم خانگی بوده ایم. یکی از ارکان اصلی لوازم خانگی، تلویزیون است که همیشه آن طرف است، با توجه به افزایش قیمت برندهای خارجی و عدم ارائه خدمات در کشور، افراد زیادی به خرید تلویزیون از برندهای داخلی روی آورده اند. که Xvision یکی از برندهای شناخته شده است. قیمت تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 43xc580 بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد و همین ویژگی باعث تمایل بسیاری از مشتریان به خرید آن شده است. اگر بخواهیم در مورد قیمت TV Xvision 43xc580 به تفصیل صحبت کنیم، باید گفت که این محصول با قیمت 6 تا 7 میلیون به فروش می رسد.

قیمت خرید تلویزیون ایکس ویژن مدل 43xc580

شکی نیست که تلویزیون Xvision 43xc580 ارزش خرید دارد. اگر به دنبال محصولی شیک و مقرون به صرفه هستید، بهترین گزینه خرید تلویزیون X Vision مدل 43xc580 است. با خرید تلویزیون Xvision 43xc580 می توانید از بسیاری از امکانات با قیمتی مقرون به صرفه بهره مند شوید. نظر شما در مورد خرید تلویزیون ال ای دی Xvision 43xc580 چیست؟

توضیحات مدل تلویزیون Xvision 43xc580

در ادامه مشخصات کامل LED X Vision مدل 43xc580 را بررسی خواهیم کرد:

او انجام داد

زبان طراحی تلویزیون برای انطباق با محیط شما بسیار مهم است و می تواند ظاهری زیبا یا متفاوت به خانه شما بدهد. تلویزیون X Vision 43xc580 دارای طراحی زیبا و مدرنی است که با هر نوع دکوری قابل ترکیب است.

تلویزیون LED X Vision 43xc580 در ابعاد 958x229x610 میلی متر و وزن 6.7 کیلوگرم عرضه می شود. این تلویزیون برای اتاق های بزرگ و متوسط ​​مناسب است و وزن کم آن جابه جایی آن را آسان می کند. علاوه بر این تلویزیون مدل Xvision 43xc580 قابلیت اتصال به دیوار را نیز ارائه می دهد.

به نظر می رسد

مهمترین ویژگی صفحه تلویزیون اطمینان از کیفیت اصلی آن است. تلویزیون Xvision مدل 43xc580 از صفحه نمایش تخت 43 اینچی IPS بهره می برد که دارای ویژگی های مهمی است. کیفیت تصویر این نمایشگر Full HD بوده و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد. این نمایشگر از زاویه دید 178 درجه، نسبت تصویر 16:9 و نسبت کنتراست 1200:1 بهره می برد که قابلیت نمایش مطالب با میدان و ابعاد وسیع را فراهم می کند.

ویژگی های تلویزیون LED X Vision 43xc580 به موارد ذکر شده ختم نمی شود. روشنایی 380 نیت، قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ، زمان پاسخ دهی 8 میلی ثانیه و نرخ رفرش 60 هرتز از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش است که کیفیت و جذابیت بالایی را ارائه می کند و کاربران را به تماشای برنامه ترغیب می کند تا با خانواده مورد علاقه خود در این تلویزیون اوقاتی ناب را خلق کنند. نشان می دهد.

تلویزیون Xvision مدل 43xc580 از سیستم صوتی دالبی با دو کانال زیر قاب بهره می برد که هر کدام از این بلندگوها توانی معادل 10 وات دارند و در نهایت توان 20 وات را تولید می کنند.

پورت ارتباطی

علاوه بر کیفیت صدا و تصویر تلویزیون، تعداد پورت های استفاده شده نیز بسیار مهم است. هرچه تنوع و تعداد پورت ها بیشتر باشد، استفاده از تلویزیون بیشتر می شود. تلویزیون Xvision 43xc580 دارای دو پورت USB، سه درگاه HDMI، یک رابط کامپوننت و یک رابط دیجیتال است. از این پورت ها می توانید برای اتصال گوشی، فلش مموری، هارد، کنسول بازی، سیستم صوتی و سایر دستگاه های دیجیتالی خود استفاده کنید. این پورت ها از فرمت های پخش ویدئو .ts/.mov/.dat/.mp4/.vob، فرمت های پخش ویدئو JPG/PNG/BM و فرمت های پخش موسیقی MP3 پشتیبانی می کنند که در عمل قادر به بازتولید انواع طرح ها توسط تلویزیون X. ویژن مدل 43xc580 فراهم می کند.

ویژگی های اضافی

اخیرا با توجه به نوسانات ارزی در کشور، شاهد تغییرات زیادی در بازار لوازم خانگی بوده ایم. تلویزیون به عنوان یکی از عناصر اساسی و کاربردی دکوراسیون منزل، همیشه جذاب ترین است، از طرفی به دلیل قیمت برندهای خارجی و عدم ارائه خدمات در کشور، افراد زیادی به خرید روی آوردند. تلویزیون از برند داخلی که Xvision یکی از برندهای معروف بازار داخلی است.

تلویزیون Xvision مدل 43xc580 اگرچه تلویزیون هوشمندی به حساب نمی آید اما با امکانات خوب خود رضایت کاربران را جلب می کند. همچنین تلویزیون Xvision مدل 43xc580 از پردازنده MSD3663LUH، حافظه رم 128M و فلش مموری 8M بهره می برد و دارای امکاناتی مانند زیرنویس، پشتیبانی از H.264، پشتیبانی از H.265، ضبط برنامه (PVR) و تغییر زمان ( Time Shift) می باشد که محبوب است. آن کمک می کند. این تلویزیون از زبان های ترکی، عربی، فارسی، روسی، فرانسوی و انگلیسی پشتیبانی می کند.

عملکرد PVR به شما امکان می دهد برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را روی حافظه یا سایر حافظه های خارجی ضبط کنید و عملکرد Time Shift به شما امکان می دهد برنامه های زنده ضبط کنید و به تماشای برنامه های قبلی برگردید. این دستگاه دارای سیستم دریافت دیجیتال پیشرفته DVB-T2 می باشد که از قابلیت ها و پشتیبانی بیشتری برخوردار است. علاوه بر این، فرم‌های نظارت از راه دور و کمک سریع برای بهبود تجربه مشتری به این ابزار اضافه شده‌اند.

ارائه چنین امکانات جدید و مبتکرانه ای در کنار قیمت تلویزیون X Vision مدل 43xc580 باعث شده تا این محصول در بازار داخلی جایگاه بالایی داشته باشد. نظر شما در مورد خرید تلویزیون ایکس ویژن مدل 43xc580 چیست؟ افکارتان را با ما در میان بگذارید.

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43xc580

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43xc580" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 43xc580"، کلیک کنید.