برسی؛ نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 505D

در این مطلب با موضوع نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 505D و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

نقد و بررسی اجاق گاز سینگر SDG 505D

شرکت صنعتی سینگر یکی از برندهای موفق داخلی می باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی توانست به برندی معروف در بین تولیدکنندگان داخلی تبدیل شود. به عبارتی سینگر با استفاده از ایده های خلاقانه و منحصر به فرد توانست در تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات گرم از بسیاری از برندهای دیگر پیشی بگیرد. یکی از محصولات پرطرفدار این مجموعه اجاق گاز سینگر SDG 505D می باشد که در ادامه به ارائه آن می پردازیم.

بسیاری از وسایل مانند یخچال، ظروف آشپزی، سینک ظرفشویی و … در مرکز توجه آشپزخانه قرار دارند. یکی دیگر از عناصری که پس از ورود به آشپزخانه توجه بیننده را به خود جلب می کند اجاق گاز است. از این رو این دستگاه در زندگی مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید پاسخگوی نیاز خانواده در آشپزی باشد که بسته به انتظارات مردم در مدل های مختلف تولید و ارائه می شود. یکی از معروف ترین آنها اجاق گاز کاغذی است که با طرح های متفاوت و خاص طرفداران زیادی دارد و در چند سال اخیر نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند. این دستگاه معمولا در کابینت قرار می گیرد، فضای کمی را اشغال می کند و در آشپزخانه های کوچک و خانواده های کوچک استفاده می شود.

وضعیت:

اجاق گاز SDG 505D دارای 5 شعله است، شعله پلوپز تعبیه شده در وسط آن برای ظروف بزرگ با حرارت بالا طراحی شده است. توری های چدن نشکن به کار رفته در این دستگاه در برابر حرارت مقاوم بوده و در هنگام استفاده از ظروف سنگین تعادل بهتری را ایجاد می کند و همچنین قابل شستشو می باشد. چیدمان و اندازه متعادل مشعل با کنترل حرارتی یکنواخت باعث افزایش قدرت حرارتی و کارایی این دستگاه می شود. به منظور اطمینان از ایمنی این دستگاه و تضمین ایمنی بالا در عملکرد آن از کلید اتوماتیک چراغ و ترموکوپل پرسرعت استفاده شده است که در صورت خاموش شدن شعله بلافاصله جریان گاز قطع می شود.

در ضمن ابعاد در نظر گرفته شده برای این دستگاه 90 سانتی متر در 52 سانتی متر می باشد که مشکل کمبود جا در آشپزخانه کوچک را حل کرد. میزان مصرف انرژی این اجاق گاز A است که به معنای بهترین مصرف انرژی برق و گاز است. با توجه به این ویژگی ها این دستگاه به دلیل کیفیت و کارایی به عنوان محصولی قابل اعتماد معرفی شده است و اگر قصد خرید اجاق گاز را دارید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 505D

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 505D" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ نقد و بررسی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 505D"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427