برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل AX-H09A4/LC

در این مطلب با موضوع معرفی کولر گازی آکس مدل AX-H09A4/LC و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

تصفیه هوا

معرفی نرم کننده AX مدل AX-H09A4/LC

خرید هوا باید چندین پارامتر مهم از جمله: نوع موتور قدرت قیمت را در نظر بگیرد و اگر در منطقه شما جواب می دهد یا خیر در واقع با در نظر گرفتن همه این نکات می توانید انتخاب موفقی داشته باشید. در اقلیم ایران که بسیار معتدل و گرم است انتخاب طلسم و خرید این گونه وسایل منزل امری مناسب و مناسب تلقی می شود که می توان با حداکثر کارایی از آن استفاده کرد. ترموستات AX مدل AX-H09A4 / LC به دلایلی که در ادامه توضیح دادیم یکی از خریدهای مناسب خواهد بود.

توضیحات:

  • در ابتدا باید گفت که مدل تیپ AX-H09A4/LC تقسیم بندی شده و نه تنها برای سرمایش بلکه برای تامین گرما نیز استفاده می شود و می توان گفت دستگاه سرمایشی و گرمایشی خریداری کرده اید. محصول
  • به لطف موتور قدرتمند با ظرفیت 2600 می توان دید که گرمایش و سرمایش در کمترین زمان انجام می شود.
  • جنس آن از فلز و پلاستیک است اما وزن آن زیاد نیست و در حمل و نقل و نصب مشکلی نخواهد داشت.
  • صدای بسیار پایین 40 دسی بل یکی دیگر از نکات خوب قابل ذکر است.
  • مساحت آن 15 تا 22 متر مربع بوده و دارای 10 متر گردش هوا به 4 جهت می باشد که برای مکان های مختلف مانند ادارات مغازه ها و … مناسب می باشد.
  • کم مصرف بودن آن نکته مهم دیگری است که باید به آن اشاره کرد زیرا در برخی از فصول سال نیاز به جابجایی دائمی دارد تا تاثیر زیادی روی قبض برق داشته باشد اما نگران نباشید این مدل دارای کلاس انرژی A است.
  • با داشتن فیلتر هوای هپا پلاسما این نکته خوب را می بینیم که علاوه بر عملکرد عادی تصفیه هوا هوای تمیز و بدون ذرات و گرد و غبار را تنفس خواهید کرد.
  • در نهایت استفاده از آن آسان است زیرا دارای پنل و کنترل از راه دور است.

معرفی کولر گازی آکس مدل AX-H09A4/LC

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل AX-H09A4/LC" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل AX-H09A4/LC"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید