برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H09A4/DA

در این مطلب با موضوع معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H09A4/DA و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

تصفیه هوا

معرفی مدل Axe ASW-H09A4/DA

با توجه به قیمت های بالا اغلب در زمینه خرید لوازم خانگی محصولاتی که همزمان چندین کاربرد دارند در مرکز توجه قرار می گیرند به عنوان مثال غذاساز یا مایکروفر و … در زمینه سرمایش گرمایش و تهویه مطبوع اگر در طول سال به دنبال چیزی مفید برای خود هستید بهتر است معرفی کولر گازی مدل Axe ASW-H09A4/DA را از دست ندهید.

توضیحات:

  • ابتدا باید گفت که مدل تیپ ASW-H09A4/DA تقسیم بندی شده و نه تنها برای سرمایش بلکه برای تامین گرما نیز استفاده می شود و می توان گفت هنگام خرید با یک سنگ دو پرنده را کشتید. تجهیزات تست و گرمایش یک محصول
  • به لطف موتور قدرتمند با ظرفیت 9000 می توان دریافت که گرمایش و سرمایش در زمان کوتاهی انجام می شود اما تفاوت اصلی این مدل با سایر انواع کولرگازی Aux داشتن موتور اینورتر است که در را علاوه بر طول عمر بیشتر می توان گفت که ساتریا انرژی کمتری مصرف می کند و کارایی بیشتری دارد.
  • جنس آن از فلز و پلاستیک است اما وزن زیادی ندارد و در حمل و نقل و نصب مشکلی نخواهد داشت.
  • سطح نویز بسیار پایین 58 دسی بل یکی دیگر از نکات خوب قابل ذکر است. میزان تهویه 10 متر در 4 جهت می باشد که برای مکان های مختلف مناسب می باشد.
  • مصرف کم یکی دیگر از موارد مهم قابل ذکر است زیرا در برخی از مقاطع سال نیاز به جابجایی دائمی دارد و بنابراین می تواند تاثیر زیادی بر قبض برق داشته باشد اما نگران نباشید که این مدل دارای کلاس انرژی A است.
  • با فیلتر هوای هپا پلاسما شاهد این نکته خوب هستیم که علاوه بر عملکرد عادی دستگاه تصفیه هوا هوای تمیز و بدون ذرات و گرد و غبار را تنفس خواهید کرد.
  • در نهایت استفاده از آن آسان است زیرا دارای پنل و کنترل از راه دور است.

معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H09A4/DA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H09A4/DA" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی کولر گازی آکس مدل ASW-H09A4/DA"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید