برسی؛ معرفی هود مورب سفید سینجر مدل ۳۰۶- HV

در این مطلب با موضوع معرفی هود مورب سفید سینجر مدل ۳۰۶- HV و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

معرفی کلاهک مورب سفید مدل Singer HV-306

شرکت تولیدی صنعتی سینگر در سال 1371 با هدف تولید محصولات گرم تاسیس شد و در مدت کوتاهی با عزمی راسخ به عنوان تولید کننده بزرگ در صنعت لوازم خانگی معرفی شد و نتایج خوب و مناسبی را به همراه داشت. با سلیقه مصرف کننده در بازار داخلی دمپایی یکی از محصولات تولیدی این شرکت می باشد. از آنجایی که کلاه امروزه یکی از پرکاربردترین وسایل در جهان است، حضور آن به ویژه هنگام پخت و پز و پخت غذاهای معطر احساس می شود.

هودهای خانگی بر اساس نوع ساخت به چند دسته کلی تقسیم می شوند. با قرار دادن هود روی شعله اجاق گاز می توانید در کمترین زمان ممکن بوی دود و مواد غذایی را از محیط خانه پاک کنید. تمامی کلاه های سینگر دارای استاندارد ایرانی بوده و طراحی بسیار خوبی دارند. اجزای بکار رفته در ماسک های سینگر بسیار باکیفیت بوده و علاوه بر کیفیت و زیبایی بسیار کم صدا هستند.

هود آشپزخانه مورب Singermodel HV-306 یکی از هودهای مرغوب ساخت این شرکت می باشد. این هود دارای موتور 4 چرخه و موتور توربو فلزی است و می تواند بیش از 720 متر مکعب هوا در ساعت را تحمل کند. همچنین موتور ملخ این محصول تا دمای 155 درجه سانتی گراد را تحمل می کند. نوع پنل کیبورد این کلاه کاملا لمسی بوده و همچنین ریموت کنترل برای اتصال کلاه ایمنی آسان در نظر گرفته شده است.

از نظر حجم، این ماسک در دسته کلاه های بسیار کم حجم قرار می گیرد. این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب کلاه است زیرا تولید صدای زیاد از چنین محصولی بسیار آزاردهنده است، به طوری که در کلاه های قدیمی که تولید زیادی داشته اند، اغلب کلاه را روشن نمی کنند. فیلتر استفاده شده در این مدل فیلتر سینگر است که از نوع آلومینیومی سه لایه می باشد. علاوه بر این صرفه جویی در مصرف انرژی بالا از دیگر ویژگی های این محصول است.

شرکت سینگر برای راحتی کاربر در این مدل از چراغ های ال ای دی استفاده کرده است تا با توجه به شرایط و موقعیت، بتوانید به بهترین شکل آشپزی کنید و از پخت غذاهای لذیذ – متنوع لذت ببرید. اندازه اجاق گاز و هود نیز مهم است. قرار دادن هود کوچک روی یک اجاق گاز بزرگ علاوه بر عدم طراحی، مکش کافی را به ما نمی دهد. پس برای فر 90 سانتی متری هود 90 سانتی متری انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که این مدل از هود سینگر دارای ابعاد 90 سانتی متری برای دید بهتر هود مورب است، توصیه می کنیم هنگام استفاده درب آن را باز کنید. باز و بسته کردن درب کاپوت در مدل موجود آسانتر است زیرا دارای جک های برقی است که توسط ریموت کنترل کنترل می شود. مصرف برق را فراموش نکنید و درپوش های مورب کم مصرف را در اولویت قرار دهید. کلاهک های مورب کم مصرف دارای رتبه A هستند.

معرفی هود مورب سفید سینجر مدل ۳۰۶- HV

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی هود مورب سفید سینجر مدل ۳۰۶- HV" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی هود مورب سفید سینجر مدل ۳۰۶- HV"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید