برسی؛ معرفی مایکروویو اسماری مدل MWS-320

در این مطلب با موضوع معرفی مایکروویو اسماری مدل MWS-320 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آشپزخانه

معرفی مایکروفر مدل MWS-320

آشپزی یکی از هنرهای بزرگ در دنیاست و لوازم آشپزخانه کمک زیادی می کند. تصور کنید انجام این کار با ابزارهای سنتی چقدر دشوار و خسته کننده خواهد بود و انجام بسیاری از دستور العمل ها غیرممکن است. بنابراین با خرید لوازم خانگی مدرن مرتبط با این بخش می توانید یک میز رنگارنگ داشته باشید از این سری محصولات می توان به مایکروفر MWS-320 اشاره کرد.

توضیحات:

اگر به دنبال محصولی باکیفیت برای وعده های غذایی روزانه یا حتی خاص و یا برای گرم کردن غذا در کارخانه ها و ادارات هستید این مایکروفر را به شما پیشنهاد می کنیم. پانل کناری علاوه بر اینکه ظاهری مدرن به محصول می دهد راهنمای خوبی برای همراهی با آن خواهد بود. نکته دیگر وزن 12 کیلوگرم و سبک بودن آن است. به شما این امکان را می دهد که آن را روی میز قرار دهید یا آن را به راحتی باز و جابجا کنید.

نکته مهم بعدی خرید مایکروفر ظرفیت آن است که در این مدل برابر با 28 لیتر است که برای استفاده روزانه و حتی کافی شاپ قابل حمل مناسب است. مهم ترین نکته این است که دارای 10 برنامه پخت خودکار برای غذاهای ایرانی و خارجی است. هنگام بیرون آوردن نان از یخچال نیز گزینه خوبی برای یخ زدایی است علاوه بر این پخت و پز با هم ترکیب می شوند.

تمامی کارهای ذکر شده با موتور 1100 وات که از مدل مایکروویو MWS-280 قدرتمندتر است قابل انجام است و تمامی مراحل روی صفحه LED نشان داده می شود. پیکربندی را می توان در صفحه اصلی صفحه کلید نیز انجام داد و نشان تکمیل به شما امکان می دهد بدانید کار انجام شده است. در کنار این نکات باید به قابلیت جابجایی این محصول اشاره کرد که با حفظ طراوت و صرفه جویی در انرژی امکان پخت یکنواخت را فراهم می کند.

قفل کودک MWS-320 نیز امنیت را در خانه شما ایجاد می کند. همه این ویژگی های خوب به همراه ظاهر و مواد بادوامشان واقعا دلایل خوبی برای داشتن چنین وسیله مدرنی در آشپزخانه هستند.

معرفی مایکروویو اسماری مدل MWS-320

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی مایکروویو اسماری مدل MWS-320" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی مایکروویو اسماری مدل MWS-320"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید