برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  کروپ  مدل WFT 48402  ظرفیت 8  کیلوگرم

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین لباسشویی  کروپ  مدل WFT 48402  ظرفیت 8  کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

انتظارات

معرفی ماشین لباسشویی کروپ مدل WFT 48402 8 کیلویی

یکی از راهکارهایی که کارشناسان برای خرید لوازم خانگی توصیه می کنند تهیه فهرستی از فاکتورهای مورد نیاز خود است مانند; آنچه را که نیاز دارید سطح انتظارات و قیمت را بنویسید تا ذهنیت مناسبی برای آنچه می توانید بپردازید داشته باشید. البته این قانون در مورد تمیز کردن تجهیزات خاص ماشین لباسشویی بخر همچنین درست است که با دنبال کردن آن می توانید بهترین نتیجه را بگیرید. در همین راستا در ادامه به بررسی ماشین لباسشویی کروپ مدل WFT 48402 با ظرفیت 8 کیلوگرم می پردازیم.

توضیحات:

نکته مهم و شاید مهم ترین نکته در هنگام خرید این دستگاه توجه به قابلیت های آن است و باید با توجه به حجم خانواده انتخاب شود شما یک بار و در مدت زمان کوتاهی خواهید شست. این محصول با ظرفیت 8 کیلوگرم انتخاب خوبی برای خانوارهای معمولی است.

نکته مهم دیگر طراحی و ظاهر زیبای محصول است که ظاهری مدرن و شیک به آن بخشیده و انتخاب مناسبی برای خانه امروزی خواهد بود. علاوه بر طراحی البته موتور قدرتمند یکی دیگر از عوامل مهم است که در WFT 48402 – فناوری جدید اینورتر با قدرت 1400 دور در دقیقه وجود دارد. همانطور که در توضیحات موتور در معرفی ماشین لباسشویی کندی مدل GF-1414 14 کیلوگرمی ذکر شد نسل جدیدی از فناوری در تجهیزات خانگی به حساب می آید که به طور خودکار افزایش می یابد امروز وقت پول مورد نیاز در هنگام استارت است. بالا و به صورت پولی در حین کار به طور کلی هزینه برق مصرفی بسیار کاهش می یابد و عمر تجهیزات افزایش می یابد.

از دیگر ویژگی های خوب آن می توان به 21 برنامه شستشوی ویژه بر اساس نوع مواد و ساختار پارچه و لباس اشاره کرد که علاوه بر سهولت در کار باعث افزایش طول عمر لباس شما می شود. برنامه شستشوی سریع و سریع نقطه خوبی برای زندگی امروزی است که در آن می توانید لباس های کثیف خود را به راحتی در 15 دقیقه بشویید و البته انواع برنامه های شست و شو نیز مانند آن خشک شدن آسان است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به اختصار به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم مصرف با رتبه انرژی A++.
  • توانایی اضافه کردن لباس در محل کار در مواقعی که لباس های کثیف را برای شستن فراموش می کنید.
  • امنیت بالا به دلیل داشتن قفل کودک.
  • صدای کم در حین کار در 54 دسی بل و در هنگام شستشو در 76 دسی بل

معرفی ماشین لباسشویی  کروپ  مدل WFT 48402  ظرفیت 8  کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  کروپ  مدل WFT 48402  ظرفیت 8  کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  کروپ  مدل WFT 48402  ظرفیت 8  کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید