برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل PWT-9619AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل PWT-9619AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

حمل و نقل

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-9619AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

بدون شک سنوات تولید سابقه فعالیت مستمر حفظ کیفیت و ارتقای آن از معیارهای مهم برای انتخاب برند برای خرید لوازم خانگی می باشد زیرا قیمت این لوازم اغلب سنگین بوده و بی دقتی های گزینشی را موجب می شود آسیب. پاکشوما با سالها تجربه در این زمینه توانسته است به این بهانه با معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما PWT-9619AJ توانایی خود را در تولید انواع کولر گازی و ماشین لباسشویی ثابت کند.

توضیحات:

این مدل با وزن 9.6 کیلوگرم برای یک خانواده متوسط ​​استفاده می شود و علاوه بر آن به دلیل کاهش برق و آب وسیله ای گران قیمت محسوب می شود. نکته دوم پلاستیک و بدنه سبک است که البته مقاوم است حمل و نقل و انتقال آن آسان خواهد بود. شستشو با PWT-9619AJ کار آسانی خواهد بود زیرا موتور مجزا در دو قسمت واشر و خشک کن نصب می شود و به همین دلیل دکمه های تنظیم صدا برای هر قسمت از پنجره در نظر گرفته شده است. همچنین دارای سه برنامه ساده اما مفید است: Gentle Normal و Heavy

  • ملایم: اگر لباس های ظریف و ظریفی دارید که نیاز به شستشوی زیاد ندارند این برنامه کمک بزرگی است.
  • سنگین: برای لباس های نخی و کتان که خیلی ظریف نیستند انتخاب خوبی به حساب می آید.
  • عادی: همانطور که از نام آن پیداست برای لباس های روزمره و غیر رسمی طراحی شده است.

علاوه بر این برنامه ها می توانید پیچ ​​ها را با توجه به رنگ های تیره و روشن لباس ها تنظیم کنید. در حین کار لباس های بیشتری را به دستگاه اضافه یا خارج کنید و شستشوی کامل با تمام این نکات و وجود 2 ویژگی دیگر یعنی پروانه حباب ساز و فیلتر جذب پرز را مشاهده خواهید کرد. نویز بسیار کم 20 دسی بل PWT-7141KJ مدلی بدون نویز را به شما نوید می دهد.

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل PWT-9619AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل PWT-9619AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما  مدل PWT-9619AJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید