برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ  ظرفیت 7 کیلوگرم 

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ  ظرفیت 7 کیلوگرم  و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

انتخاب من

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ 7 کیلویی

بدون شک سنوات تولید سابقه فعالیت مستمر و حفظ کیفیت و ارتقای آن معیار مهمی برای انتخاب برند برای خرید لوازم خانگی است زیرا قیمت این دستگاه ها اغلب سنگین بوده و عدم دقت انتخاب منجر به خرابی و هزینه بیشتر می شود. . پاکشوما با سال ها تجربه در این زمینه توانسته توانایی خود را در تولید انواع کولر بهترین ماشین لباسشویی به اثبات برساند به همین بهانه ماشین لباسشویی I am Pakshuma PWT-7141KJ را با 7 مهارت معرفی می کنیم. کیلوگرم

توضیحات:

این مدل با ظرفیت 7 کیلوگرم برای یک خانواده متوسط ​​مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر آن به دلیل کاهش برق و آب وسیله ای گران قیمت محسوب می شود. نکته دوم پلاستیک و بدنه سبک است که البته مقاوم است حمل و نقل و انتقال آن آسان خواهد بود. شستشو با PWT-7141KJ کار آسانی خواهد بود زیرا دارای موتورهای جداگانه برای مناطق شستشو و خشک کردن و همچنین یک پنجره با دکمه تنظیم صدا است. همچنین دارای سه برنامه ساده اما کاربردی است: Gentle Normal و Heavy

  • ملایم: اگر لباس های ظریف و ظریفی دارید که نیاز به شستشوی زیاد ندارند این برنامه واقعا مفید است.
  • سنگین: برای لباس های نخی و کتان که کمتر شکننده هستند انتخاب خوبی به حساب می آید.
  • قانونی : همانطور که از نامش پیداست برای لباس های راحتی طراحی شده است.

علاوه بر این برنامه ها می توانید پیچ ​​ها را با توجه به رنگ های تیره و روشن لباس ها تنظیم کنید. در حین کار لباس های بیشتری را به دستگاه اضافه یا خارج کنید و شستشوی کامل با تمام این نکات و وجود 2 ویژگی دیگر یعنی پروانه حباب ساز و فیلتر جذب پرز را مشاهده خواهید کرد. نویز بسیار کم 20 دسی بل PWT-7141KJ مدلی بدون نویز را به شما نوید می دهد.

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ  ظرفیت 7 کیلوگرم 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ  ظرفیت 7 کیلوگرم " هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ  ظرفیت 7 کیلوگرم "، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید