برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  دکستر مدل DWT-959T  ظرفیت  9.5 کیلوگرم

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین لباسشویی  دکستر مدل DWT-959T  ظرفیت  9.5 کیلوگرم و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

جاروبرقی

معرفی ماشین لباسشویی دکستر مدل DWT-959T ظرفیت 9.5 کیلوگرم

برند دکستر که در سال 1392 در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی متولد شد و محصولات آن در زمینه خشکشویی مانند ماشین لباسشویی حتی ماشین ظرفشویی های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستگاه های دیگر مانند جاروبرقی هاستف ممکن است عمر کوتاهی داشته باشند اما امروزه به دلیل کیفیت محصول و قیمت آن در بین مخاطبان محبوب شده اند. در ادامه به معرفی ماشین لباسشویی دکستر مدل DWT-959T با ظرفیت 9.5 کیلوگرم می پردازیم.

توضیحات:

  • بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها نوع کارآمد آن مدل تمام اتوماتیک است و ماشین لباسشویی های دوقلو کارایی کمتری دارند اما در بسیاری از موارد این مدل ها کارایی بیشتری دارند و برخی فضاها نیاز به استفاده از آن ها دارند. این محصول 9 کیلویی برای یک خانواده 6-7 نفره کافی است و دقیقا همینطور است ماشین لباسشویی دکستر مدل DWT-854B ظرفیت 8.5 کیلوگرمی دارای قدرت 800 دور در دقیقه است که مطلوب است.
  • از نظر ظاهری بدنه دوبل پلاستیکی آن ساده و شیک است و همچنین بادوام طراحی شده است.
  • مهم ترین نکته این است که نسبت به مدل های مشابه صدا کمتر و سه برابر بیشتر از مسواک برقی 60 دسی بل است یعنی هم در حین کار و هم در هنگام شستشو تنها 20 دسی بل صدا دارد و این یک کار منحصر به فرد و مفید است. ویژگی
  • در مورد برنامه شستشو باید گفت که دارای 3 روش مختلف می باشد که در آن تمامی لباس ها از طریق سیستم آبشاری و پروانه حباب ساز شسته می شود که نظافت را کامل می کند. اگر شستن لباس را فراموش کردید و در حین کار به یاد آوردید باید به شما گفته شود که در حین شستن فرصت اضافه کردن لباس را دارید.
  • ویژگی بدون پرز به شما کمک می کند تا لباس های خود را بدون لک و یا لباس های حیوان خانگی و غیره را کاملا تمیز کنید.

معرفی ماشین لباسشویی  دکستر مدل DWT-959T  ظرفیت  9.5 کیلوگرم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  دکستر مدل DWT-959T  ظرفیت  9.5 کیلوگرم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین لباسشویی  دکستر مدل DWT-959T  ظرفیت  9.5 کیلوگرم"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید