برسی؛ معرفی ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

در این مطلب با موضوع معرفی ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

آشپزخانه

ماشین ظرفشویی Kral DS-1548 را معرفی می کنیم

نوع ماشین ظرفشویی استفاده از آنها در سال های اخیر افزایش یافته است در حال حاضر آنها بخشی از خرید لوازم خانگی مدرن به حساب می آیند و اغلب مکان ویژه ای برای آشپزخانه مانند اجاق مایکروفر اجاق گاز و یا فر در نظر می گیرند. ماشین لباسشویی که جای خود را از این ویژگی دارد کارکرد و راحتی که در لباسشویی به مخاطب داده می شود از دیگر دلایل روی آوردن به این محصولات است. ماشین ظرفشویی کارال DS-1548 یک مدل مجهز به حساب می آید که رنگی متفاوت به آشپزخانه شما خواهد بخشید.

توضیحات:

در ابتدا باید به طراحی مدرن و زیبای آن اشاره کرد که در دو رنگ متفاوت و مناسب برنامه شما طراحی و ساخته شده است. شاید این روزها مهمانی های زیادی برگزار نمی شود اما شستن ظروف یکی از وقت گیرترین کارها بعد از سرو غذا در مهمانی است که اگر 15 مهمان داشته باشیم زمان با هم بودن را کاهش می دهد نگران شستن نباشید زیرا این وسایل باعث می شود از او مراقبت کن می توانید با کمک دکمه لمسی شروع به کار کنید و 9 برنامه را انتخاب کنید و مهم ترین نکته قابلیت شستشو (Half Load) آن است که مزیت بزرگی است. البته نه تنها ظروف و ظروف ساده بلکه دو عملکرد ویژه نیز در DS-1548 پیش بینی شده است: قابلیت شستشوی ظروف بزرگ (Power Wash) و میوه ها و سبزیجات (Pre-Wash).

شما می توانید چندین بار در روز از این دستگاه استفاده کنید اما نگران قبض برق یا اتلاف انرژی نباشید زیرا در دسته محصولات کم مصرف با رتبه A +++ قرار می گیرد البته در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. همان زمان در پایین نویز (44 دی سی بل) می آید و نوید یک ماشین بی نظیر را به شما می دهد. در کنار این موارد باید به ویژگی های دیگری نیز اشاره کرد از جمله:

  • دارای قفل کودک برای امنیت بیشتر
  • دارای سه بازوی اسپری برای شستشوی بهتر
  • خانه فولادی ضد زنگ با عمر طولانی و دوام بالا
  • قابلیت تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت (Delay Wash) با توجه به برنامه کاری و زندگی

معرفی ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1548"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید