برسی؛ معرفی فریزر سینجر مدل SLF-55

در این مطلب با موضوع معرفی فریزر سینجر مدل SLF-55 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

سینجر

معرفی مدل یخچال سینگر SLF-55

شرکت صنعتی سینگر یکی از برندهای موفق داخلی می باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی توانست به برندی معروف در بین تولیدکنندگان داخلی تبدیل شود. به عبارتی سینگر با استفاده از ایده های خلاقانه و منحصر به فرد توانست در تولید لوازم خانگی از بسیاری از برندهای دیگر پیشی بگیرد. یکی از محصولات مهم این برند است فریزر سینگر مدل SLF-55 که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

در گذشته داشتن یک مکان سرد برای نگهداری مواد غذایی برای جلوگیری از فساد آن یکی از نیازهای روزمره انسان به شمار می رفت. مردم برای رفع این نیاز از آب انبارهای طبیعی، غارها، چاه ها و مکان های بدون آفتاب برای نگهداری مواد غذایی استفاده می کردند. همانطور که می دانید مواد غذایی با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و خارج از منزل به سرعت فاسد می شوند و برای جلوگیری از این امر باید در جای بسته و خنک نگهداری شوند. با گسترش زندگی مدرن و از بین رفتن مناطق وسیعی از یخچال های طبیعی، نیاز به ابزارهای کاربردی مانند آنها در اولویت زندگی بشر قرار گرفته است. به همین دلیل اولین یخچال توسط ویلیام کویین در سال 1748 اختراع شد و طی سال های بعد طرح های جدید و مدرن تری با ویژگی های جدید به بازار عرضه شد.

نقش مهم یخچال در زندگی انسان حقیقتی انکارناپذیر است که بر هیچکس پوشیده نیست. انسان با امرار معاش زندگی می کند و غذا یکی از ارکان بقا است. قبل از استفاده، غذا نیز باید در یخچال نگهداری شود. بسیاری از افراد دوست دارند علاوه بر یخچال، یخچال جداگانه ای داشته باشند تا فضای بیشتری برای مواد غذایی که نیاز به محیط خنک تری دارند، فراهم شود. این دستگاه در هر آشپزخانه ای چه با یخچال و چه به صورت جداگانه بسیار کاربردی و کاربردی است.

وضعیت:

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یخچال باید به آن توجه کرد اندازه و ظرفیت آن است. اندازه باید متناسب با مساحت آشپزخانه و ظرفیت آن متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد. این یخچال دارای ابعاد 550 میلی متر عرض، 626 میلی متر عمق و 870 میلی متر ارتفاع با ظرفیت مجموعاً 110 لیتر و حجم مفید 75 لیتر می باشد. این دستگاه به دلیل ابعاد کوچک و ظرفیت کم در خانواده های کم جمعیت، ادارات، مغازه ها و … کاربرد دارد. این یخچال دارای رده انرژی A می باشد که یکی از ویژگی های آن می باشد. این توانایی به معنای مصرف بهینه برق است که باعث کاهش هزینه ها می شود. این واحد 6 متری دارای 4 کشو بوده و قابلیت تعویض درب را دارد.

تنظیم دما مکانیکی، کندانسور مخفی، نگهدارنده بطری بلند 2 لیتری، پایه قابل تنظیم، عایق فوم پلی یورتان، سقف پلاستیکی و دسته توکار از دیگر ویژگی های آن است. بدون شک یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه سیستم بدون یخ یا بدون یخ است که بسیاری از خریداران خواهان آن هستند. از دیگر ویژگی های خوب یخچال مدل SLF-55 می توان به ترکیب رنگ های مشکی، نقره ای و سفید مات و قابلیت استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی اشاره کرد.

اگر قصد خرید یخچال کوچک در کنار یخچال خود را برای یک خانواده کوچک و یا استفاده در فضای کوچک دارید، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی فریزر سینجر مدل SLF-55

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی فریزر سینجر مدل SLF-55" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی فریزر سینجر مدل SLF-55"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید