برسی؛ معرفی جاروبرقی کندی مدل KCS2406135

در این مطلب با موضوع معرفی جاروبرقی کندی مدل KCS2406135 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

جاروبرقی

معرفی جاروبرقی کندی مدل KCS2406135

توانایی خرید لوازم خانگی بستگی به کسب اطلاعات مهم و اولیه در مورد یک محصول دارد مثلا برای داشتن بهترین جاروبرقی باید نوع آن کیسه یا مخزن یا سطل قیمت و طول کابل را در نظر بگیرید. ظرفیت و وزن ارائه شده برای روشن شدن بیشتر این موضوع این موارد را در مورد جاروبرقی مدل کندی KCS2406135 توضیح دادیم.

توضیحات:

مدل این محصول در برابر کیف مقاوم است و امروزه در منازل و خانه های کوچک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد البته در مقایسه با سایر محصولات مانند جاروبرقی کندی مدل KCRC1400 دارای قدرت و قدرتی بیشتر از 2400 وات است که این نوید را به شما می دهد بسیار خوب است و مکش قوی تنها تفاوت آن با محصول ذکر شده قدرت مکش کمی است. ظرفیت 3.2 لیتری دارد و مکش 420 واتی که قادر به جذب ذرات و گرد و غبار بود با فیلتر هپا ساخته شده است. در توضیح این فیلتر باید گفت که مزایای زیادی دارد; همانطور که گفته شد مهمترین چیز این است که: جلوگیری از گرد و غبار کثیفی و دود از تمیز کردن هوا.

دارای وزن مناسب 5.8 کیلوگرم است که برای جابجایی و جابجایی آسان در آنجا بسیار موثر است. با کابل کش اتوماتیک لوله تلسکوپی که از فولاد مستحکم ساخته شده است تنظیم ارتفاع را با توجه به قد کاربر فراهم می کند و در نهایت با سه برس برای فرش پارکت و سایر سطوح نظافت را آسان می کند.

سایر ویژگی ها به طور خلاصه عبارتند از:

  • نشانگر پر بودن مخزن وجود دارد
  • دسترسی به لوازم جانبی مانند: برس ترکیبی کف و فرش برس مخصوص پارکت و سطوح حساس
  • یک کیسه پارچه ای قابل شستشو موجود است

معرفی جاروبرقی کندی مدل KCS2406135

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی جاروبرقی کندی مدل KCS2406135" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی جاروبرقی کندی مدل KCS2406135"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید