برسی؛ معرفی اجاق گاز فردار 5 شعله سینجر مدل SG-A5091

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز فردار 5 شعله سینجر مدل SG-A5091 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز سینگر 5 شعله فردار SG-A5091

شرکت صنعتی سینگر با تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات گرم با مهارت و تخصص فراوان توانسته است جایگاه خوبی را در بین تولیدکنندگان معروف داخلی به دست آورد. این شرکت با توجه به سلایق مختلف افراد و نیاز خانواده ها به ابزارهای جدید و متنوع از نظر جنسیت، ابعاد، کاربرد، ابزار و … کار خود را از سال 1371 آغاز کرد. از دیگر ویژگی های این برند می توان به تطبیق طرح محصول با دکوراسیون آشپزخانه ایرانی، خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و در دسترس بودن لوازم جانبی اشاره کرد. یکی از محصولات مهم این برند، اجاق گاز فردار 5 شعله سینگر مدل SG-A5091 که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

به عنوان نقطه مرکزی هر خانه، آشپزخانه با توجه به فضا و سبک دکوراسیون خاص به لوازم خانگی مانند یخچال، اجاق گاز و مایکروفر و … مجهز شده است. در عین حال اجاق گاز به عنوان یک وسیله پخت و پز که چندین بار در روز از آن استفاده می شود از ارزش خاصی برخوردار است. این ابزار انواع مختلفی دارد که به ما قدرت انتخاب بیشتری می دهد. اجاق گاز ایستاده ( مبله ) چون امکانات بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد برای افرادی که علاقه به پخت کیک و لازانیا و پیتزا و انواع دسر و … دارند جذابیت بیشتری دارد. این اجاق گازها در دو نوع فری و بدون فر عرضه می شوند. خرید اجاق گاز فردار یک مزیت واقعی محسوب می شود زیرا علاوه بر اجاق گاز، فر نیز وجود دارد. با خرید این دستگاه واقعا با یک تیر دو هدف را زده اید.

وضعیت

یکی از نکات مهم در خرید اجاق گاز فردار اندازه و ظرفیت آن است. اندازه و ظرفیت فر به اندازه آشپزخانه، تعداد اعضای خانواده و میزان پخت بستگی دارد. این دستگاه در ابعاد طول 850، عرض 600 و ارتفاع 900 میلی متر و ظرفیت فر 76 لیتر ارائه شده است. اجاق گاز فردار در مقایسه با اجاق گاز صفحه ای فضای بیشتری را اشغال می کند اما قابل حمل است. اجاق گاز صفحه ای روی کابینت ثابت بوده و قابل جابجایی نیست. اجاق گاز فردار بازده گرمایشی بالاتری نسبت به صفحه ای دارد زیرا فشار گاز قوی تر است. این اجاق گاز دارای 5 شعله می باشد و توری های فولادی به کار رفته در این دستگاه دارای قابلیت های بسیاری از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه، جلوگیری از رسیدن گرما به دفتر، انتقال بهتر حرارت، تنظیم فاصله مناسب بین صفحه و شعله و… امکان جداسازی آسان و شستشوی آسان آنها. همانطور که می دانید کار با فرآورده های گازی همیشه خطرناک است و نگرانی اصلی آتش سوزی ناشی از نشت گاز است. این شرکت برای رفع این مشکل از سیستم ترموکوپل در طراحی این محصول استفاده کرده که با خاموش شدن شعله بلافاصله جریان گاز قطع می شود. چراغ اتوماتیک به کار رفته در این دستگاه جایگزین چراغ دستی شده است و روشن شدن آن برای چرخاندن صدا و فشار دادن آن به داخل کافی است. نکته مهم دیگر مصرف انرژی عالی این محصول است که دارای رتبه A می باشد و باعث کاهش مصرف برق و گاز و در نهایت کاهش هزینه و انرژی می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مطلوب این دستگاه قابلیت پخت سه بعدی است که قابلیت پخش گرما در 3 ناحیه فر را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این اجاق گاز فردار می توان به تایمر دیجیتال 6 کلیدی، فن گردش هوا، سیستم هشدار زمان و قطع پخت و پز، روکش شیشه ای نشکن، حجم ارگونومیک، پایه قابل تنظیم از 10 تا 16 سانتی متر، ترموستات گازی تا 240 درجه سانتی گراد و گریل اشاره کرد. . در ضمن قسمت فر دارای جوجه گردان و نور می باشد که وسیله ای ضروری و مفید است. لازم به ذکر است که با استفاده از این محصول موثر در آشپزخانه، آشپزی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.

معرفی اجاق گاز فردار 5 شعله سینجر مدل SG-A5091

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز فردار 5 شعله سینجر مدل SG-A5091" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز فردار 5 شعله سینجر مدل SG-A5091"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید