برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 700

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 700 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینگر SDS 700

برند سینگر یک برند ایرانی و یکی از بهترین برندهای داخلی است که اجاق گاز و سایر محصولات داغ مانند اجاق گاز و فر و … را تولید و عرضه می کند. این مجموعه که در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار موفق بوده است، رمز موفقیت خود را تاثیرگذاری قیمت و کیفیت محصولات می داند. اجاق گاز سینگر بشقاب SDS 700 نمونه ای از محصولات معروف این برند که در ادامه به نمایش خواهیم گذاشت.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه به حساب می آید که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال، بخارشو و … در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا به مصرف کنندگان عرضه شد. این وسیله یکی از مهمترین چیزهای زندگی مدرن محسوب می شود و امروزه تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین خرید آن به عنوان سرمایه گذاری در آشپزخانه محسوب می شود. امروزه مدل های مختلفی از این در بازار موجود است که یکی از این مدل ها اجاق گازی است که شعله ندارد و از شعله های متعدد استفاده می کند. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کابینت قرار می گیرد.

وضعیت:

اجاق گاز صفحه ای سینگر SDS 700 یکی از جدیدترین محصولات شرکت صنعتی سینگر می باشد که در ابعاد 52*90 ساخته شده است.طراحی بیرونی فضای بیشتری را برای قرار دادن سایر لوازم آشپزخانه مانند یخچال کشوی، سینک ظرفشویی، ماشین لباسشویی، و غیره و ارائه محصولات ویژه. این اجاق گاز دارای 5 شعله می باشد. بزرگترین شعله، شعله پخت و پز، در قسمت میانی قرار می گیرد و قدرت حرارتی آن 3.2 کیلووات است. شعله دیگری روی صفحه قرار می گیرد. در طراحی صفحه نمایش از آهن استفاده می شود. این صفحه فولادی بادوام است و بعداً کثیف می شود. برای محافظت از این صفحه از شبکه های فولادی استفاده شد که دارای قابلیت های زیادی از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت و ضربه، جلوگیری از رسیدن گرما به حجم، انتقال حرارت بهتر، قرار دادن فاصله مناسب بین نگهدارنده لامپ و شعله، امکان سهولت جداسازی و راحتی آنها قابل شستشو هستند. رتبه مصرف انرژی این اجاق گاز A است که به معنای مطمئن ترین مصرف برق و انرژی است. یکی از ویژگی های این اجاق گاز وجود چراغ اتوماتیک است که برای روشن شدن دستگاه نیازی به کبریت و نور ندارد و با چرخاندن و فشار دادن ولوم به راحتی روشن می شود.

این اجاق گاز دارای ویژگی های دیگری از جمله الگوی برش کابینت، شلنگ 1.2 متری و شرایط نصب است که کار را آسان کرده و راحتی بیشتری را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 700

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 700" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 700"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید