برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 500

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 500 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینگر SDS 500

شرکت صنعتی سینگر امروزه یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز محصولات داغ داغ تولید می کند. این شرکت در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از تولیدکنندگان معروف لوازم خانگی به شمار می رود. در ادامه مطلب اجاق گاز صفحه ای سینگر SDS 500 خواهیم دید

آشپزخانه را می توان مرکز خانه دانست زیرا تهیه غذا، شستن ظروف و سایر فعالیت های مرتبط در آن انجام می شود و بسیاری از لوازم خانگی از جمله اجاق گاز در آن قرار دارد. اجاق گاز انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آنها اجاق گاز اسلب می باشد. این دستگاه مدرن فضای کمی را اشغال می کند و از طراحی بیرونی بهره می برد که می توان گفت در هر آشپزخانه ای کاربرد دارد.

وضعیت:

یکی از پرکاربردترین مدل ها که بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است اجاق گاز سینگر SDS 500 می باشد که این دستگاه کارآمد دارای 5 شعله موازی بوده و شعله اصلی یا شعله پلوپز در وسط قرار گرفته است ، که بهترین نوع شعله را می دهد و از تمام فضای اجاق گاز به خوبی استفاده می کند. این دستگاه دارای ابعاد استاندارد جهت نصب در آشپزخانه هایی با فضای محدود می باشد. بنابراین طول این اجاق گاز 90 سانتی متر و عرض 52 سانتی متر و عرض 85 سانتی متر و طول بیش از 85 سانتی متر می باشد. وجود صفحه پایین تر، حجم ارگونومیک و اتوی قابل شستشو آن را به یکی از مطلوب ترین گزینه ها تبدیل کرده است. نکته مهم دیگر مصرف انرژی عالی این محصول است که دارای رتبه A می باشد و باعث کاهش مصرف برق و گاز و در نهایت کاهش هزینه و انرژی می شود.

جنس صفحه به کار رفته در این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد که بسیار مقاوم بوده و به راحتی کثیف نمی شود. علاوه بر این سر شعله نسل جدید با قدرت حرارتی و راندمان بالا باعث کاهش زمان پخت می شود. ترموکوپل سبک و فوق سریع تعبیه شده در این دستگاه که به محض خاموش شدن شعله جریان گاز را قطع می کند، این اجاق گاز را ایمن کرده و پخت و پز را آسان می کند. اگر به دنبال خرید اجاق گاز با کیفیت و قیمت مناسب هستید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 500

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 500" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 500"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید