برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 401

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 401 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینگر SDS 401

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه لوازم خانگی در بازار داخلی فعالیت می کند. یکی از ویژگی های این شرکت تولید محصولات خوب است که مورد پسند مشتریان مختلف قرار می گیرد. یکی از محصولات مهم این برند است اجاق گاز سینگر پلیت SDS 401 مدل که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال، مایکروفر، ظروف پخت و پز و … در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا به مصرف کنندگان عرضه شد. این وسیله یکی از مهمترین چیزهای زندگی مدرن محسوب می شود و امروزه تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین خرید آن به عنوان سرمایه گذاری در آشپزخانه محسوب می شود. امروزه مدل های مختلفی از این در بازار موجود است که یکی از این مدل ها اجاق گازی است که شعله ندارد و از شعله های متعدد استفاده می کند. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کابینت نصب می شود.

وضعیت:

اجاق گاز سینگر SDS 401 از نظر فنی و ظاهری یکی از بهترین محصولات شرکت سینگر به حساب می آید. این دستگاه در طرح 4 شعله تولید شده است که شعله پلوپز در سمت راست می باشد. این شعله دارای قدرت حرارتی 3.3 کیلو وات می باشد که نسبت به سایر شعله ها قدرت بیشتری دارد و باعث می شود غذا سریعتر پخته شود. صفحات استنلس استیل به کار رفته در طراحی آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عمر طولانی تری دارند و دیرتر کثیف می شوند. چدنی که روی شعله قرار می گیرد از رسیدن گرما به کتاب جلوگیری می کند، در برابر ضربه و حرارت مقاومت می کند و فاصله شعله و صفحه را حفظ می کند. مشعل آن قدرت و ظرفیت حرارتی بالایی دارد که با تنظیم دما زمان پخت را کاهش می دهد. این مدل دارای دستگاه تراز اتوماتیک است که برای سرعت و سهولت استفاده دستی آن را سبک می کند. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید اجاق گاز مورد توجه قرار می گیرد ایمنی آن است. اجاق های گازی که از لامپ و ترموکوپل های فوق سریع استفاده می کنند ایمن تر هستند. این سیستم جریان گاز را برای خاموش کردن شعله و جلوگیری از بروز حوادث قطع می کند. بهترین مصرف انرژی این دستگاه A است که کمترین مصرف اجاق گاز را دارد. از دیگر ویژگی ها می توان به کتاب با طراحی ارگونومیک، صفحه زیرین تکی، ابعاد استاندارد مناسب برای فضاهای محدود اشاره کرد. در ضمن ابعاد در نظر گرفته شده برای این دستگاه 61 سانتی متر در 52 سانتی متر می باشد که مشکل کمبود جا در آشپزخانه کوچک را حل کرد. در نهایت ویژگی های منحصر به فرد این محصول آن را از محصولات دیگر شرکت ها متمایز می کند.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 401

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 401" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDS 401"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید