برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 600

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 600 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

اجاق گاز صفحه ای سینگر SDG 600 را معرفی می کنیم

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه لوازم خانگی در بازار فعالیت می کند. یکی از ویژگی های این شرکت تولید محصولات خوب است که مورد پسند مشتریان مختلف قرار می گیرد. یکی از محصولات مهم این برند است اجاق گاز خواننده مدل SDG 600 که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال و مخلوط کن در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا به مصرف کنندگان عرضه شد. این وسیله یکی از مهمترین چیزهای زندگی مدرن محسوب می شود و امروزه تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین خرید آن به عنوان سرمایه گذاری در آشپزخانه محسوب می شود. امروزه مدل های مختلفی در بازار موجود است. یکی از این مدل ها اجاق گاز صفحه ای است که علاوه بر کوچک بودن دارای طراحی زیبا و خاصی است که جلوه خاصی به آشپزخانه می دهد.

وضعیت:

این اجاق گاز 6 شعله است. این شعله ها فضای لازم را برای قرار دادن ظروف با اندازه های مختلف بر روی آنها فراهم می کرد. لازم به ذکر است که شعله های مختلف خروجی حرارت متفاوتی دارند، بنابراین توانایی آنها در پخت غذا متفاوت است. این دستگاه با طول 90 سانتی متر و عرض 52 سانتی متر طراحی شده است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و بهترین استفاده را از آشپزخانه می کند. جنس شیشه آن نشکن و ضد خش است که تا 300 درجه سانتیگراد گرما را تحمل می کند، مقاومت آن را در برابر گاز و ضربه افزایش داده و ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. علاوه بر این صفحه زیرین شکل منحصر به فردی دارد و توری های روی آن از فولاد ساخته شده که بادوام و ماندگار بوده و در برابر ضربه و حرارت مقاوم است و فاصله خوبی بین صفحه و شعله ایجاد می کند. در این دستگاه از سر شعله با قدرت و راندمان حرارتی بالا استفاده شده که با تمرکز حرارت باعث افزایش سرعت پخت و صرفه جویی در زمان می شود. نکته مهم دیگری که در انتخاب این دستگاه بسیار حائز اهمیت است ایمنی آن است که با استفاده از سیستم نور و ترموکوپل فوق سریع تا حدودی برطرف می شود. اگر به هر دلیلی شعله اجاق گاز خاموش شود، به دلیل خطر نشت گاز و آتش سوزی، جریان گاز به طور خودکار قطع می شود. برای تنظیم شعله از ولوم ارگونومیک با طراحی خاص در این دستگاه استفاده شده است. یکی از مواردی که اهمیت آن را بیشتر می کند درجه مصرف انرژی A این دستگاه است که به معنای بهترین مصرف انرژی برق و گاز است. با توجه به این ویژگی ها، این دستگاه تمامی استانداردهای لازم را برای یک محصول ایمن و با کیفیت دارد و می تواند توصیه ای آسان و مناسب برای آشپزخانه شما باشد.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 600

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 600" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 600"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427