برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 524D

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 524D و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز مدل سینگر SDG 524D

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات داغ و فعالیت به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه لوازم خانگی در بازار داخلی وارد عرصه تولید شد. یکی از ویژگی های این شرکت تولید محصولات خوب است که مورد پسند مشتریان مختلف قرار می گیرد. یکی از محصولات مهم این برند است مدل اجاق گاز سینگر SDG 524D که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای به حساب می آید که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال، مایکروفر و … در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا به مصرف کنندگان عرضه شد.این وسیله یکی از مهم ترین وسایل زندگی مدرن به حساب می آید و اکنون تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین خرید آن به عنوان سرمایه گذاری در آشپزخانه محسوب می شود. در حال حاضر مدل های مختلفی از این در بازار موجود است که یکی از این مدل ها اجاق گازی است که شعله ندارد و از شعله های متعدد استفاده می کند. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کابینت نصب می شود.

وضعیت:

اجاق گاز سینگر SDG 524 یکی از بهترین محصولات شرکت سینگر از نظر تکنولوژی و طراحی می باشد. این دستگاه در طرح 5 شعله با شعله برنج سوز در وسط تولید می شود. این شعله دارای قدرت حرارتی 3.3 کیلو وات می باشد که نسبت به سایر شعله ها قدرت بیشتری دارد و باعث می شود غذا سریعتر پخته شود. پنل شیشه ای استفاده شده در داخل از شیشه نشکن و ضد خش ساخته شده است که باعث افزایش مقاومت در برابر ضربه و حرارت می شود و به راحتی تمیز می شود و در نهایت زیبایی خاصی به این محصول می بخشد. چدنی که روی شعله قرار می گیرد از رسیدن گرما به کتاب جلوگیری می کند، در برابر ضربه و حرارت مقاومت می کند و فاصله مناسب بین شعله و صفحه را حفظ می کند. مشعل آن قدرت و ظرفیت حرارتی بالایی دارد که با تنظیم دما زمان پخت را کاهش می دهد. این مدل دارای دستگاه تراز اتوماتیک است که برای سرعت و سهولت استفاده دستی آن را سبک می کند. یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید اجاق گاز مورد توجه قرار می گیرد ایمنی آن است. اجاق های گازی که از لامپ های پرسرعت و ترموکوپل استفاده می کنند ایمن تر هستند. این سیستم با خاموش شدن شعله جریان گاز را قطع می کند و از بروز حوادث جلوگیری می کند. بهترین مصرف انرژی این دستگاه A است که کمترین مصرف اجاق گاز را دارد. از دیگر ویژگی ها می توان به کتاب ارگونومیک خوش طراحی، صفحه زیرین، ابعاد استاندارد مناسب برای فضاهای محدود اشاره کرد. در نهایت همه کاره بودن این محصول آن را از محصولات دیگر شرکت ها متمایز می کند.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 524D

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 524D" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 524D"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید