برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 522D

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 522D و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز سینگر SDG 522D

از سال 1371 شرکت صنعتی سینگر با هدف عرضه محصولات گرم وارد عرصه تولید شده و در حال حاضر به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه لوازم خانگی در بازار داخلی فعالیت می کند. یکی از ویژگی های این شرکت تولید محصولات خوب است که مورد پسند مشتریان مختلف قرار می گیرد. یکی از محصولات مهم این برند است اجاق گاز خواننده مدل SDG 522D که به انجام آن ادامه خواهیم داد.

آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه ای محسوب می شود که لوازم خانگی مورد نیاز مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و … در آن قرار دارد. یکی از این وسایل اجاق گاز است که برای اولین بار در سال 1836 در بریتانیا به مصرف کنندگان عرضه شد. این وسیله یکی از مهمترین چیزهای زندگی مدرن محسوب می شود و امروزه تصور زندگی بدون آن بسیار دشوار به نظر می رسد. بنابراین خرید آن به عنوان سرمایه گذاری در آشپزخانه محسوب می شود. در حال حاضر مدل های مختلفی از این در بازار موجود است که یکی از این مدل ها اجاق گاز است که شعله ندارد و از شعله های متعدد استفاده می کند. این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و در کابینت نصب می شود.

وضعیت:

این مدل دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را به انتخابی مناسب برای بسیاری از خریداران تبدیل می کند. از منحصر به فردترین ویژگی های به کار رفته در آن می توان به وجود 5 شعله به ویژه شعله دو پز، یک قسمت صفحه زیرین و عایق، دفترچه ارگونومیک و شبکه های چدن داکتیل قابل شستشو اشاره کرد. میزان مصرف انرژی این اجاق گاز A است که کمترین مصرف اجاق گاز را دارد. لازم به ذکر است این دستگاه دارای ابعاد 90 سانتی متر طول و 52 سانتی متر عرض می باشد.

این دستگاه باید با توجه به نیاز مشتری و شرایط آشپزخانه با دقت فراوان انتخاب شود و دارای ویژگی های ضروری یک اجاق گاز در خور توجه باشد. این مدل دارای شیشه نشکن است که دمای بالا تا 300 درجه سانتیگراد را تحمل می کند و از مشعل نسل جدید با قدرت و راندمان حرارتی بالا استفاده می کند که زمان پخت را کاهش می دهد. این دستگاه با داشتن ترموکوپل سبکتر و بسیار سریع (Top Time) که به محض خاموش شدن شعله جریان گاز را قطع می کند، به گزینه ایمن تری نسبت به مدل های دیگر تبدیل می شود. در نتیجه با توجه به ویژگی های فوق این دستگاه از نظر کیفیت و کارایی به عنوان محصولی قابل اعتماد معرفی شده است و اگر قصد خرید اجاق گاز را دارید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 522D

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 522D" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 522D"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید