برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 519D

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 519D و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

معرفی اجاق گاز سینگر مدل SDG 519D

شرکت صنعتی سینگر با تولید لوازم خانگی به ویژه محصولات گرم با مهارت و تخصص فراوان توانسته است جایگاه خوبی را در بین تولیدکنندگان معروف داخلی کسب کند. این شرکت با توجه به سلیقه افراد مختلف و نیاز خانواده به ابزارهای جدید و متفاوت از نظر جنسیت، ابعاد، کاربرد، ابزار و … کار خود را در سال 1371 آغاز کرد. از دیگر ویژگی های این برند می توان به تطبیق طرح محصول با دکوراسیون آشپزخانه ایرانی، خدمات پس از فروش، قیمت مناسب و در دسترس بودن لوازم جانبی اشاره کرد. یکی از محصولات قابل تقدیر این برند اجاق گاز سینگر SDG 519 می باشد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

آشپزخانه به عنوان زادگاه هر خانه با توجه به فضا و سبک دکوراسیون خاص به لوازم خانگی مانند اجاق گاز، یخچال، هود، زیرسیگاری و … مجهز شده است. در عین حال اجاق گاز به عنوان یک وسیله پخت و پز که چندین بار در روز از آن استفاده می شود از ارزش خاصی برخوردار است. این ابزار انواع مختلفی دارد که به ما قدرت انتخاب بیشتری می دهد. یکی از کاربردی ترین مدل ها اجاق گاز صفحه ای می باشد که به دلیل قابلیت اطمینان و زیبایی منحصر به فرد و منحصر به فردش از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

وضعیت:

از آنجایی که هر روز شاهد پیشرفت های بزرگی در تمامی عرصه های زندگی بشر هستیم، ظهور ابزارهای جدید برای بهبود فرآیند پاسخگویی به نیازهای مختلف تفاوت های بسیاری را ایجاد کرده است. این مدل یکی از ابزارهای موثری است که این کارها را سرعت می بخشد و ویژگی های منحصر به فردی دارد. این اجاق گاز دارای 5 شعله است که چهار شعله آن موازی و شعله پلوپز در وسط قرار دارد. این شعله مخصوص قرار دادن ظروف بزرگ طراحی شده است و دارای قدرت حرارتی 3.3 کیلو وات می باشد. توری های آهنی به کار رفته در این دستگاه در برابر حرارت مقاوم بوده و حرارت را بهتر انتقال می دهند. این توری ها هنگام استفاده از ظروف سنگین تعادل بهتری ایجاد می کنند و از رسیدن گرما به کتاب جلوگیری می کنند. جنس شیشه صفحه علاوه بر ظاهر زیبا، نشکن و مقاوم در برابر ضربه و حرارت تا 300 درجه سانتیگراد می باشد. مشعل نسل جدید با توزیع شعله متعادل و راندمان و قدرت حرارتی بالا گرمای بیشتری را فراهم می کند و زمان پخت و پز را کاهش می دهد. نشت گاز و آتش در هنگام قطع شدن گاز در هنگام خاموش شدن شعله. رتبه مصرف انرژی این اجاق گاز A است این رتبه نشان دهنده صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه است. میزان ارگونومیک تنظیم ارتفاع شعله و صفحه زیرین از دیگر ویژگی های این دستگاه است که با توجه به نیاز مشتری و شرایط آشپزخانه آن را به انتخاب مناسبی برای خرید تبدیل می کند.

در نهایت این دستگاه از نظر کیفیت و کارایی محصولی مطمئن معرفی شده است و اگر قصد خرید اجاق گاز را دارید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 519D

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 519D" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 519D"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید