برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 402

در این مطلب با موضوع معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 402 و دیگر مطالب لوازم خانگی در مجله آسیاننت با ما همراه باشید.

اجاق گاز

اجاق گاز صفحه ای سینگر SDG 402 را معرفی می کنیم

شرکت صنعتی سینگر امروزه یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز محصولات داغ داغ تولید می کند. این شرکت از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از تولیدکنندگان معروف لوازم خانگی به شمار می رود. در ادامه مطلب اجاق گاز خواننده مدل SDG 402 خواهیم دید

آشپزخانه را می توان مرکز خانه در نظر گرفت زیرا جایی است که تهیه غذا، شستن ظروف و فعالیت های مربوط به آن انجام می شود و بسیاری از لوازم خانگی از جمله اجاق گاز در آن قرار دارد. اجاق گاز انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب ترین آنها اجاق گاز اسلب می باشد. این دستگاه مدرن فضای کمی را اشغال می کند و از طراحی بیرونی بهره می برد که می توان گفت در هر آشپزخانه ای کاربرد دارد.

وضعیت:

یکی از پرطرفدارترین مدل ها که بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است اجاق گاز سینگر SDG 402 می باشد.این دستگاه کارآمد دارای 4 مشعل می باشد.این دستگاه دارای ابعاد استاندارد جهت نصب در آشپزخانه با فضای محدود می باشد. بنابراین طول این فر 61 سانتی متر و عرض 52 سانتی متر و عرض 61 سانتی متر و طول 85 سانتی متر می باشد. وجود صفحه پایین تر، حجم ارگونومیک و اتوی قابل شستشو آن را به یکی از مطلوب ترین گزینه ها تبدیل کرده است. نکته مهم دیگر مصرف انرژی عالی این محصول است که دارای رتبه A می باشد و باعث کاهش مصرف برق و گاز و در نهایت کاهش هزینه های انرژی می شود.

شیشه های نشکن و ضد خش به کار رفته در این دستگاه می توانند در دمای بالا تا 300 درجه سانتیگراد مقاومت کنند، به راحتی تمیز می شوند و در هنگام غوطه ور شدن در آب سرد نمی شکنند. به علاوه نسل جدید مشعل ها با قدرت گرمایش و راندمان بالا زمان پخت را کاهش می دهد. ترموکوپل سبک و فوق سریع تعبیه شده در این دستگاه که به محض خاموش شدن شعله جریان گاز را قطع می کند، این اجاق گاز را ایمن کرده و پخت و پز را آسان می کند. اگر به دنبال خرید یک اجاق گاز با کیفیت و مقرون به صرفه هستید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 402

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 402" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی؛ معرفی اجاق گاز صفحه ای سینجر مدل SDG 402"، کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/asiannet/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427